Hvad laver jeg i søvne ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

719 visninger
8 svar
3 synes godt om
5. august 2016

Anonym trådstarter

omg... Jeg vågnede altså i morges og havde ikke nogen top på, havde kun mine natbukser på, og havde ikke mine øreringe i længere (og jeg har altså en masse øreringe i ørerne). Da jeg vågnede, lå de bare på bordet ved siden af mig, og min top lå altså i den anden ende af soveværelset... Kan slet ikke huske jeg har taget det af, og sådan noget husker jeg altså normalt  er kun 4+1, er der nogen som har oplevet noget lignende?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2016

Diosa85

Anonym skriver:

omg... Jeg vågnede altså i morges og havde ikke nogen top på, havde kun mine natbukser på, og havde ikke mine øreringe i længere (og jeg har altså en masse øreringe i ørerne). Da jeg vågnede, lå de bare på bordet ved siden af mig, og min top lå altså i den anden ende af soveværelset... Kan slet ikke huske jeg har taget det af, og sådan noget husker jeg altså normalt  er kun 4+1, er der nogen som har oplevet noget lignende?

Hehe. Det er da sjovt. Men har intet med graviditet at gøre

Anmeld Citér

5. august 2016

Rauw

Nogle gange gør man jo ting i søvne. Det er normalt. Men det har intet med graviditet at gøre. Altså jeg smider os mit tøj i søvne hvis jeg har det varmt og jeg er ikke gravid 

Anmeld Citér

5. august 2016

Guldlok88

Jeg er engang vågnet liggende på sofaen med min søn på maven (mener han var 3 år)

Jeg kunne overhovedet ikk huske at jeg har været inde og hente ham og hvorfor jeg havde ligget mig på sofaen i stedet for min seng..

Da blev jeg bange, men der har heldigvis ikke været noget siden (andet end at jeg har slået mit vækkeur fra) 

Anmeld Citér

5. august 2016

Pianisten

Tror nu heller ikke det kan relateres til graviditet - nok nærmere stress, har jeg læst. Har selv været nede i køkkenet og hælde en kande vand udover min mors spisebord, og husker det ikke, men drømte at jeg var ude at vande en blomstermark Det var nemlig i en virkelig stressende periode i mit liv.

Anmeld Citér

5. august 2016

Hectar

Pianisten skriver:

Tror nu heller ikke det kan relateres til graviditet - nok nærmere stress, har jeg læst. Har selv været nede i køkkenet og hælde en kande vand udover min mors spisebord, og husker det ikke, men drømte at jeg var ude at vande en blomstermark Det var nemlig i en virkelig stressende periode i mit liv.

Da jeg var barn gjorde noget lignende, bortset fra at jeg drømte jeg gik på toilet. I stedet gik det udover min søsters gulvtæppe, der efterfølgende måtte skiftes. 

TS: Det har intet med graviditeten at gøre. Nogle gange gør man bare nogle lidt sjove ting når man sover. Jeg vågner tit op uden det tøj som jeg ellers tog på inden jeg gik i seng.

Anmeld Citér

5. august 2016

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Anonym skriver:

Jeg har prøvet at jeg løb ud i vores gang, og vågnede derude. Jeg er natteblind, så jeg måtte famle mig tilbage til dobbeltsengen. Kæresten synes det så vældig sjovt ud.

Jeg havde drømt at der var en kvinde der råbte på hjælp - havde vist ikke godt at se en krimiserie en hel dag. 

Anmeld Citér

5. august 2016

StineW79

Profilbillede for StineW79

He He nogen gange gør man bare skøre ting i søvne!

Før i tiden gjorde jeg mange mærkelige ting.

Har vågnet mens jeg sad i badekaret og var ved at gå i bad kl 4 om natten.

Har tit stået op midt om natten og begyndt at tage tøj, hvorefter jeg så er vågnet, helt forvirret.

Har vågnet op om morgen, hvor alt mit lys er blevet tændt i hele lejlighed , mens jeg sov.

Har ik ku finde ting, som er blevet væk i løbet af natten, for derefter at finde dem i feks køleskabet/fryseren og andre mærkelige steder.

Da jeg var gravid med Thea, havde jeg de vildeste drømme, snakkede og gik i søvne. 

Så tænker ik du behøver bekymre dig! Vh stine

Anmeld Citér

5. august 2016

Soffy27

Pianisten skriver:

HAHAHA - Den var sgu go'

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.