Hej allesammen
Jeg vil gerne høre jeres mening omkring at opstarte projektbaby op lige efter opstart af nyt job.
kærsten og jeg har gået og været skrukke i nogle år efterhånden, men jeg har holdt igen, fordi jeg gerne ville have en del på plads inden vi startede med at få børn.
det har ikke rigtig lykkes endnu, men jeg nærmer mig hastigt de 30 år, og da jeg har fået afvide at mine 3 kusiner har haft alle har haft dårlige æg, så har jeg ikke lyst til at vente mere i frygt for af at der kan være arveligt og at jeg misser min chance for at få børn. Det virker lige pludseligt ikke så vigtigt mere, hvor meget plads vi har og at kæresten skal til at studere og endnu ikke har sikret sig læreplads. Og har virkelig lyst til at hoppe ud med begge ben i projektet med det samme.
Jeg er dog selv lige startet nyt arbejde for 14 dage siden, og er dog i tvivl om jeg kan tillade mig at lade være med at vente til min prøve tid er ovre, før vi begynder projektbaby. Jeg er allerede faldet godt til på arbejdet og tror der skal meget til, hvis jeg kunne skulle kunne klare prøvetiden.
Derudover kan der jo gå et stykke tid før der er givindst, men er i tvivl om jeg burde vente de næste 2-3 måneder, eller om vi bare skal hoppe ud i det. Har ægløsning i næste uge, så det er fristende.
Anmeld
Citér