Hej piger,
Prøver at gøre det kort.
Min kæreste og jeg er ikke helt startet på projekt baby, vi beskytter os ikke, og baby er meget velkommen hvis jeg bliver gravid. Men vi er ikke besat af, at det SKAL være nu, vi gøre ikke noget særligt for "at det skal ske" artig.
Jeg havde en gang med lyserød udflåd i trusserne 14 dage efter min sidste mens, og dagen efter det, en lille prik frisk blød på papiret.
Jeg tænkte implantation blødning?
Eller måske har det være ægløsning? Har bare aldrig oplevet lyserød udflåd før, ved ægløsning 
Sagen er den, at jeg kun tester negativ, og min mens er ikke kommet (skulle have den for 1 ½ uge siden, søndag d. 24 juli)
I mandags og tirsdags i denne uge, havde jeg mens lignede smerter, (har stadig en underlig følelse i underlivet, især i venstre side) men har kun fået voldsomt meget hvidt tykt kliseret udflåd.
Har det stadig.
Jeg er dødtræt, sover 1½ efter job, ellers går jeg i seng kl. 20, de her dage, ellers kan jeg ikke komme op.
Jeg skal til lægen med min fod på tirsdag, og ville snakke med lægen om det der, evt. få en blodprøve.
Men ringede alligevel til hende i morges, fordi jeg synes den uvished til på tirsdag var længe.
Jeg fortalte som tingene er, og hun sagde at jeg ikke er gravid, men nok har svamp eller andet.
Hun sagde, at hvis jeg ikke kunne tage en positiv test, så er jeg ikke gravid. Da de er så følsomme de tests.
Så ingen blodprøve eller noget til mig.
Jeg var så ulykkelig bagefter, havde løst til at tude, ved ikke helt hvorfor.
MEN svamp
det svier og klør?
det her hverken svier eller klør, der bare meget mere end normalt.
Er virkelig frustreret
Har det også lidt sådan, at hvis jeg har "symptomerne" på at jeg er gravid, brude jeg også kunne få en positiv test.
Så nu regner jeg med at jeg ikke er gravid. men synes det vildt hvis min krop har snydt mig så meget denne gang
Undskyld det blev så langt, skulle ud med det.