Hjælp til tattoo

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

887 visninger
5 svar
1 synes godt om
3. august 2016

Becks

Jeg skal have lavet en tattoo..
Jeg er VILD med alle dem her..
Men jeg kan ikke få alle 5, men jeg ved ikke hvilke jeg skal vælge, og hvordan de skal sammensættes?
Jeg har en tattoo på højre bryst, som skal dækkes, der tænker jeg Brombærret skal sidde (måske)
Lige lidt historie om billederne:

"Sløjfen" er logoet for gentagende aborter, dem har jeg jo haft 5 af, 6 hvis vi tager vindægget jeg lige har haft, med..

Teksten er italiensk og betyder "Livet er smukt" (Jeg har Italiensk blod i årene)

Fodaftrykket er Ella's, da hun var 14 dage gammel

Mor der holder barn, jeg synes den er så sigende og SÅ smuk!

Brombærret siger sig selv! Ella er mit brombær ❤️

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2016

TNBC

Becks skriver:

Men jeg kan ikke få alle 5, men jeg ved ikke hvilke jeg skal vælge, og hvordan de skal sammensættes?
Jeg har en tattoo på højre bryst, som skal dækkes, der tænker jeg Brombærret skal sidde (måske)

"Sløjfen" er logoet for gentagende aborter, dem har jeg jo haft 5 af, 6 hvis vi tager vindægget jeg lige har haft, med..

Teksten er italiensk og betyder "Livet er smukt" (Jeg har Italiensk blod i årene)

enten teksten og fodaftrykket

eller sloejfen og fod aftrykket

synes jeg

Anmeld Citér

3. august 2016

GUSO

Jeg stemmer for mor der holder barn og så teksten over eller under 

Anmeld Citér

3. august 2016

Astoria

Profilbillede for Astoria

Jeg ville bare lige rette teksten, det er "La Vita è Bella" men det kan godt være du godt vidste det.

Har du overvejet at få din tatovør til at designe noget? De ved sikkert hvordan man kan sammensætte det så det ser pænt ud! 

Anmeld Citér

3. august 2016

Diosa85

Becks skriver:

Sløjfen alene :-)

Anmeld Citér

3. august 2016

MorTil3+

Jeg havde valgt fodaftryk. Ville gerne ha lavet både fod og hånd af mine børn. Men har kun af de to mindste, den største har vi et ler aftryk men der er bare ikke de samme detaljer med. Og vil ikk ha lavet det når det kun er to af dem vi har ordentlige aftryk af. Så har i stedet deres navne tatoveret.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.