Hjælp til at tolke ægløsningsteste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Er der en positiv test på billedet?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

399 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. august 2016

Wheelybug

Hej piger

Siden jeg stoppede på p-piller for lidt over et halvt år siden, har min cyklus været regelmæssig på præcis 32 dage. Jeg synes endvidere, at jeg har kunne mærke min ÆL med kraftige underlivssmerter

Sidste måned gik jeg 8 dage over tid og var overbevist om, at NU var jeg blevet gravid, men ak, jeg fik mens  Det betyder vel egentlig, at min ÆL har været ca. 8 dage "forsinket" i forhold til, hvad jeg troede. Derfor besluttede jeg, at jeg i denne cyklus ville forsøge med ÆL-teste, siden jeg tydeligvis ikke kan regne med underlivssmerterne som et klart tegn på ÆL..

Jeg har nu kørt hårdt på med test mindst en gang om dagen siden min mens stoppede d. 20. juli (1. mens-dag var d. 16. juli).

I forhold til min cyklus-app bør jeg have ÆL i dag d. 3. aug., men min veninde - som følger med i mit PB, synes altså at test nr. 6 på billedet ser positiv ud. Det ville imidlertid give mig en kort cyklus denne måned..

Hvad siger I piger, som har erfaring med ÆL_teste??

Som I kan se har jeg taget to test i dag indtil videre, nr. 14 og 15 og synes ikke helt de ser positive ud? Men det kan jo komme ved testen i aften 

Håber I kan hjælpe med nogle svar - er efterhånden godt forvirret 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2016

Beti89

Jullepigen87 skriver:

Hej piger

Siden jeg stoppede på p-piller for lidt over et halvt år siden, har min cyklus været regelmæssig på præcis 32 dage. Jeg synes endvidere, at jeg har kunne mærke min ÆL med kraftige underlivssmerter

Sidste måned gik jeg 8 dage over tid og var overbevist om, at NU var jeg blevet gravid, men ak, jeg fik mens  Det betyder vel egentlig, at min ÆL har været ca. 8 dage "forsinket" i forhold til, hvad jeg troede. Derfor besluttede jeg, at jeg i denne cyklus ville forsøge med ÆL-teste, siden jeg tydeligvis ikke kan regne med underlivssmerterne som et klart tegn på ÆL..

Jeg har nu kørt hårdt på med test mindst en gang om dagen siden min mens stoppede d. 20. juli (1. mens-dag var d. 16. juli).

I forhold til min cyklus-app bør jeg have ÆL i dag d. 3. aug., men min veninde - som følger med i mit PB, synes altså at test nr. 6 på billedet ser positiv ud. Det ville imidlertid give mig en kort cyklus denne måned..

Hvad siger I piger, som har erfaring med ÆL_teste??

Som I kan se har jeg taget to test i dag indtil videre, nr. 14 og 15 og synes ikke helt de ser positive ud? Men det kan jo komme ved testen i aften 

Håber I kan hjælpe med nogle svar - er efterhånden godt forvirret 

Synes hellr ik den er helt positiv endnu men tæt på, så tænker imorgen el overmorgen har du nok ÆL 

Anmeld Citér

3. august 2016

Pianisten

Ligner mine teste - jeg har også hele tiden en ekstra streg som varierer i styrke. Tænker at dag 15 absolut har den tydeligste streg, men som der står i beskrivelsen, så skal den være ligeså tydelig eller tydeligere end kontrolstregen før den er positiv, og det er den jo ikke helt der. Så forsøg endelig igen i aften - og hvis du ender ud med en cyklus uden en positiv ÆL test, så er det nok fordi du har haft ÆL uden at nå at fange den med en test

Anmeld Citér

3. august 2016

Wheelybug

Hej piger! Tak for svar 

Ja nr 15 fra i dag er også meget tydelig. Jeg tager en igen senere og håber jeg fanger den 

Anmeld Citér

3. august 2016

Wheelybug

Har lige taget en test mere, kunne ikke lade være �� -jeg tror vi nærmer os 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

3. august 2016

Beti89

Jullepigen87 skriver:

Har lige taget en test mere, kunne ikke lade være �� -jeg tror vi nærmer os 

Ja imorgen er den der nok  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.