Hej piger
Siden jeg stoppede på p-piller for lidt over et halvt år siden, har min cyklus været regelmæssig på præcis 32 dage. Jeg synes endvidere, at jeg har kunne mærke min ÆL med kraftige underlivssmerter
Sidste måned gik jeg 8 dage over tid og var overbevist om, at NU var jeg blevet gravid, men ak, jeg fik mens
Det betyder vel egentlig, at min ÆL har været ca. 8 dage "forsinket" i forhold til, hvad jeg troede
. Derfor besluttede jeg, at jeg i denne cyklus ville forsøge med ÆL-teste, siden jeg tydeligvis ikke kan regne med underlivssmerterne som et klart tegn på ÆL..
Jeg har nu kørt hårdt på med test mindst en gang om dagen siden min mens stoppede d. 20. juli (1. mens-dag var d. 16. juli).
I forhold til min cyklus-app bør jeg have ÆL i dag d. 3. aug., men min veninde - som følger med i mit PB, synes altså at test nr. 6 på billedet ser positiv ud. Det ville imidlertid give mig en kort cyklus denne måned..
Hvad siger I piger, som har erfaring med ÆL_teste??
Som I kan se har jeg taget to test i dag indtil videre, nr. 14 og 15 og synes ikke helt de ser positive ud? Men det kan jo komme ved testen i aften 
Håber I kan hjælpe med nogle svar - er efterhånden godt forvirret 
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld
Citér