anna111 skriver:
Jeg har osse fibromyalgi
Og min sygdom er osse kun blevet værre med årene og jeg kan på ingen måde være så aktiv som dig og gå så meget
Men det er så osse mine hofter den er helt gal med men går osse ved et forløb på ouh ved en hofte læge men ind til videre kan han ikke finde ud af hvad det er.
Men min ryg er osse rigtig slem og der kan jeg så komme til at spænde for meget så jeg får voldsom spændin hovedpine måtte gå til en keoprakter for at få det løsnet her for 14 dage siden da jeg til sidst var ved at kaste op flere gange på grund af det.
Og så vil jeg klart anbefale dig at ringe og snakke med fibromyalgi foreningen
Og så kan din læge på ingen måde forudse om du vil ende i en kørestol din sygdom kan forværres nu men den kan osse blive stillestående resten af dit liv man ved det aldrig
Og så skal man osse virkelig passe på med at have en læge der ligger alt der kommer frem over over fibromyalgien syntes selv tydeligt jeg kan mærke om det er min fib eller noget helt andet der skyldes smerterne men har så osse haft min diagnose i over 5 år nu
Du er velkommen til at skrive privat vis du har nogle spørgsmål 
Hej,
1000 tak fordi du tog dig tid til, at svare 
Det gør mig ondt at du er så hårdt ramt, det kan være svært at leve med denne sygdom.
Jeg er normalt god til at mærke hvilken slags smerter jeg har, altså om det er pga. fibroen eller ej. Men denne gang har jeg døjet med stærke smerter i ryggen over så lang tid, at jeg alligevel måtte en tur ved lægen.
Jeg føler ret stor tillid til min læge, hun tager mig alvorligt, og føler ikke at hun som sådan "bare" ligger det over på min sygdom hvis jeg kommer med et eller andet.
Hun sagde at hun efterhånden havde set en del patienter med sygdommen, som ligsom jeg, får det værre sådan "anfaldsvis", og hvis hun skal se på det seneste år for mig, så er det blevet værre med mine smerter, og det påvirker den måde jeg går på, når jeg har det som jeg har det i min ryg. Så tror mere hun sagde det, for at forberede mig på at det KAN ske, det med kørestolen. (Det sagde neurologen, også dengang jeg fik diagnosen).
Føler du, at du får noget af Fibromyalgi foreningen?