Positiv test men ud og rejse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

293 visninger
6 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. august 2016

Anonym trådstarter

Godmorgen piger. 

Jeg har lige testet positiv her til morgen og er overlykkelig 

Men jeg skal til Australien om et par dage og er lidt bange for om flyveturen kan gør skade 

Nogen der har fløjet så lang tid og været gravid i startsfasen?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2016

Lisette W

Anonym skriver:

Godmorgen piger. 

Men jeg skal til Australien om et par dage og er lidt bange for om flyveturen kan gør skade 

Jeg var to måneder henne da jeg først fløj til Brasilien i 10 dage, videre til Guatemala i 8 dage og så til Costa Rica i 8 dage. Jeg snakkede med min læge om det, og han sagde der var en øgede risiko for blodpropper ved flyvning når man er gravid og at det var vigtigt jeg holdt gang i blodcirkulationen og bar kompressions strømper under flyvningen. Så jeg var hyppigt oppe og gå, eller bare stå og vippe fra tå til hæl. Alt gik godt og min dreng er i dag 16 måneder og sund og rask

Australien er et fantastisk land! Jeg har boet i Adelaide et halvt år, og det er bestemt ikke et sted jeg ville være nervøs ved at tage hen som gravid  

Anmeld Citér

3. august 2016

Anonym

Godmorgen. Bare rolig, det sker der ikke noget ved, baby ligger trygt i din mave og hygger sig.

Hvis der sker noget var det også sket hjemme på din sofa. God tur og tillykke med graviditeten; -)

Anmeld Citér

3. august 2016

God-mor

Anonym skriver:

Godmorgen piger. 

Jeg var i Egypten da jeg var 10 uger henne og i Tyrkiet da jeg var omkring 30 uger henne. Det kan du sagtens. God tur 

Anmeld Citér

3. august 2016

Anonym

Hvad i alverden skulle der ske på en flyvetur/ferie???

Nu er de fleste flyveture ret fredelige 

Anmeld Citér

3. august 2016

Diosa85

Jeg fløj da jeg var 26 uger henne ca. Det eneste problem jeg fik var da tolderne troede jeg smuglede pga bulen på maven og alarmen der bimlede da jeg gik igennem 

Anmeld Citér

3. august 2016

Anonym trådstarter

Mange tak piger 

Så vil jeg nyde min rejse. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.