Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
God-mor skriver: du må lige give en update.
du må lige give en update.
Det skal jeg nok.
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
BE86 skriver: Nej det er jeg ikke.
Nej det er jeg ikke.
Okay, det var fordi du skrev du skulle have taget en blodprøve så troede evt. det var i forb. med et behandlingsforløb.. Håber for dig at den er der, det ser da lovende ud.
God-mor skriver: Okay, det var fordi du skrev du skulle have taget en blodprøve så troede evt. det var i forb. med et behandlingsforløb.. Håber for dig at den er der, det ser da lovende ud.
Nåh på den måde. Nej nej, jeg har bare llavet tid til blodprøve da jeg jo er gået en del over tid. Men med PCo kan man ikke være sikker på mens og æl osv. Så derfor blodprøven.
BE86 skriver: Nåh på den måde. Nej nej, jeg har bare llavet tid til blodprøve da jeg jo er gået en del over tid. Men med PCo kan man ikke være sikker på mens og æl osv. Så derfor blodprøven.
Ih hvor spændende! Får du svar i dag?
God-mor skriver: Ih hvor spændende! Får du svar i dag?
Jeg tror desværre der går et par dage. Men overvejer at købe en digital test til i morgen.
Jeg kan også se en meget svag streg
Har dog lidt kedelig erfaring med de teste. Synes ofte der kan komme en meget, meget svag streg uden man er gravid så det er spændende med blodprøve!! for en positiv test!!!!
Jeg har lige taget denne.
Men jeg synes stregen forsvandt igen.
BE86 skriver: Jeg har lige taget denne. Men jeg synes stregen forsvandt igen.
Den ser positiv ud. Hvordan ser den ud nu?
Sys ikk jeg kan se noget.. Men krydser for det er mine øjne som er dårlige
God-mor skriver: Den ser positiv ud. Hvordan ser den ud nu?
Ja det synes jeg også. Men så blev stregen helt hvid som om farven helt forsvandt.
Så jeg tager en igen i morgen tidlig.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128