Hjælp - mit ar klør :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.459 visninger
4 svar
0 synes godt om
3. august 2016

kristina90

god aften alle sammen !

jeg blev opereret sidste år i juni for gladesten og derefter har jeg fået et grimt ar (danner meget arvæv) men det klør simpelthen så meget hele tiden og gør selvfølgelig ondt når jeg klør for meget på det  

det sidder i midten lidt under brystet....

nogen der har nogen iddér til hvordan jeg kan mindske kløen ???

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2016

xStinepigen

kristina90 skriver:

god aften alle sammen !

jeg blev opereret sidste år i juni for gladesten og derefter har jeg fået et grimt ar (danner meget arvæv) men det klør simpelthen så meget hele tiden og gør selvfølgelig ondt når jeg klør for meget på det  

Mit galdestens ar i navlen ( grimmer også dumt og stort arvæv) kløede også for vildt i takt med maven voksede. Min jm sagde smør det med en fed creme og masser det godt hver dag. Et hjalp lidt.. Til idst mærkede jeg dog ikke noget til det

Anmeld Citér

3. august 2016

kristina90

Mit galdestens ar i navlen ( grimmer også dumt og stort arvæv) kløede også for vildt i takt med maven voksede. Min jm sagde smør det med en fed creme og masser det godt hver dag. Et hjalp lidt.. Til idst mærkede jeg dog ikke noget til det

Tusind tak  

havde dog slet ikke tænkt tanken og skulle smører det bare med creme  

dette er det eneste af alle mine mange ar jeg har på maven efter 3 operationer siden nov14

Anmeld Citér

3. august 2016

Hectar

Det kommer til at gøre nas de første gange eller ti, men mit simple råd er at massere det grundigt for på den måde at få løsnet op for arvævet. Gerne tre til fire gange om dagen i et par minutter. Efter et par måneder burde arret være pænere og klø markant mindre.

Anmeld Citér

3. august 2016

Vommen

kristina90 skriver:

god aften alle sammen !

Ricinusolie skulle virke mod ar.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.