Milalas skriver:
Kære alle.
Jeg overvejer en tidlig scanning inden jeg fortæller min mand om positiv graviditet. Det har været et svært fertilitetsforløb men nu er den der
Jeg føler dog jeg har behov for bekræfte ved en scanning men vil ikke sige det til min mand hvis nu det ikke er positivt ved scanningen.
Når man selv betaler for scanningen bliver det så noteret at man har været til scanningen eller går man bare derfra med svar?
Håber nogle vil dele meninger og viden 
Jeg kan ikke huske om det bliver noteret..
Men vil bare sige, at første gang man ser sit barn på sådan en scanning, er da et helt særligt øjeblik. Jeg var sammen med min kæreste, og der var tårer fra os begge, og en oplevelse der påvirkede os sammen, forenede os på en hel særlig måde. Anden gang var ikke helt det samme. Så hvis du ikke vil fortælle ham at du har været til en scanning, så tror han jo det er første gang for jer begge, altså næste gang. Vil det ikke være lidt mærkeligt, ikke helt at dele oplevelsen på samme måde? Og hvis du fortæller ham det, så kan det være han vil blive lidt såret..
Men du ved jo bedst, og ved ikke om I har andre børn, men hvis det er den første, og især når du siger det har været en svær omgang.. så ville jeg personligt gå igennem det hele sammen med min mand, på godt og ondt, og dele sådan et fantastisk øjeblik.
Og kæmpe tillykke 
Anmeld
Citér