Drømme...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

176 visninger
1 svar
0 synes godt om
2. august 2016

Anonym trådstarter

Hej jeg skriver anonymt da sidste jeg skrev herinde var der en der åbenbart kendte nogle familie medlemmer og så kørte det ellers rundt i hele familien så tør ikke tage chancen... 

Jeg har nu i 6 dage i træk haft drømme hvor jeg i dem alle har været gravid ca. Halvejs igennem.

jeg drømmer aldrig om børn og at jeg er gravid eller noget derhen ikke engang om andre er gravide(ja jeg kan huske 95%af mine drømme)... inden jeg tog på ferie var der en mistanke men test en var negativ så  jeg lagde tankerne hen og glemte alt o  det og tænkte jeg er ikke gravid så pyt og ville nyde min ferie.

Men begyndte så at drømme om en baby i min mave.

Så nu er mit spørgsmål.

Er der nogen herinde der har prøvet det samme hvor i så var gravide og det var jeres underbevidsthed der fortalte jer noget? 

Eller den måske betød noget helt andet. 

Lige meget hvad skal jeg teste på mandag når jeg er hjemme fra feire... den drøm har sat tankerne igang hehe

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2016

Yoggibear

Anonym skriver:

Hej jeg skriver anonymt da sidste jeg skrev herinde var der en der åbenbart kendte nogle familie medlemmer og så kørte det ellers rundt i hele familien så tør ikke tage chancen... 

Jeg har nu i 6 dage i træk haft drømme hvor jeg i dem alle har været gravid ca. Halvejs igennem.

jeg drømmer aldrig om børn og at jeg er gravid eller noget derhen ikke engang om andre er gravide(ja jeg kan huske 95%af mine drømme)... inden jeg tog på ferie var der en mistanke men test en var negativ så  jeg lagde tankerne hen og glemte alt o  det og tænkte jeg er ikke gravid så pyt og ville nyde min ferie.

Men begyndte så at drømme om en baby i min mave.

Så nu er mit spørgsmål.

Er der nogen herinde der har prøvet det samme hvor i så var gravide og det var jeres underbevidsthed der fortalte jer noget? 

Eller den måske betød noget helt andet. 

Lige meget hvad skal jeg teste på mandag når jeg er hjemme fra feire... den drøm har sat tankerne igang hehe

Hejsa.

Ja, jeg har. Da jeg var 22 blev jeg introduceret en af mine brødres venner mens han boede i udlandet. Det blev meget hurtigt en sommerting, som igen af os havde lyst til at give slip på. Hvordan historien endte er en helt anden historien og har ikke meget med dit spørgsmål at gøre. Vi knaldede, kondomet sprang og jeg fik fat i nogle piller med det samme. Et par dage efter drømte jeg at jeg hentede vores fælles datter fra skolen tror jeg det var. Jeg, ligesom du, husker mine drømme. Jeg vågnede med et forvildet udtryk i øjnene og sød som han var spurgte han hvad ser var hændt. Jeg forklarede og vi grinede begge to over det og det fjollede ved deet hele. To uger - en måned senere fandt jeg ud af at jeg faktisk var gravid. Jeg fløj over og fortalte ham det og brugte drømmen som reference/ isbryder. Jrg tror godt at de kan varsle, dermed ikke sagt at alle drømme om det er sande. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.