Par uden fælles barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

526 visninger
6 svar
5 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. august 2016

Anonym trådstarter

Hej  

Jeg har ellers været gravid sidste år men har tabt barnet i uge 14+1  men uden at give op vil jeg gerne vide om man kan søge en privat hjælp fra andre om sperm donation  da vi ikke har det 20000 kr til alt behandling.

Ellers vil jeg spørg om der er nogen som kender en venlig sjæl til par uden fælles børn  selvfølgelig bliver det meget diskret fra vores side og håber det også bliver diskret fra hans side. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2016

Anonym

Anonym skriver:

Hej  

Jeg har ellers været gravid sidste år men har tabt barnet i uge 14+1  men uden at give op vil jeg gerne vide om man kan søge en privat hjælp fra andre om sperm donation  da vi ikke har det 20000 kr til alt behandling.

Ellers vil jeg spørg om der er nogen som kender en venlig sjæl til par uden fælles børn  selvfølgelig bliver det meget diskret fra vores side og håber det også bliver diskret fra hans side. 

er det eneste gang du har været gravid og tabt barnet ? 

Anmeld Citér

2. august 2016

Anonym

Anonym skriver:

Hej  

Men hvis du lige har været gravid er der vel ikke noget galt med mandens sæd? Hvorfor søge en donorer? 

Jeg kender ikke noget til behandlingsverdenen, undrer mig bare over din tråd

Anmeld Citér

2. august 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Men hvis du lige har været gravid er der vel ikke noget galt med mandens sæd? Hvorfor søge en donorer? 

Jeg kender ikke noget til behandlingsverdenen, undrer mig bare over din tråd

Vi har ellers haft en donor på men har brugt alle pengene på behandlinger så mandens sæd er ikke aktive 

Anmeld Citér

2. august 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

er det eneste gang du har været gravid og tabt barnet ? 

Jeg har været gravid som teen og sidste år og de har ikke lykkes hver gang  og jeg vil gerne have en lille bette i huset 

Anmeld Citér

2. august 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Hej  

Jamen når I ikke har fælles børn kan I vel godt få behandling i det offentlige, når I har prøvet i et år?..

Anmeld Citér

2. august 2016

L-mor

Jeg forstår ikke de 20.000 kr. for sæd. Lidt afhængig af kvalitet og mængde I køber hos sædbanken, er det da slet ikke den slags beløb det koster.

Har jeg misforstået dit indlæg?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.