Er jeg ved at have at en spontan abort?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

681 visninger
10 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. august 2016

Anonym trådstarter

Hej piger..

Jeg har blødt en lille smule de sidste bare dage og i dag kom der bare virkelig meget af det, men uden smerter

Jeg er 11+3 og virkelig bekymret

Nogle der har oplevet lign?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2016

anna111

Profilbillede for anna111

Syntes du skal kontakte lægen nu du er så langt henne og kan godt forstå du er bekymret vis jeg var dig ville jeg forlange en scanning 

Anmeld Citér

2. august 2016

Anonym trådstarter

anna111 skriver:

Syntes du skal kontakte lægen nu du er så langt henne og kan godt forstå du er bekymret vis jeg var dig ville jeg forlange en scanning 

Tak for svar, jeg ringer til lægen så 

Anmeld Citér

2. august 2016

xStinepigen

Hej piger..

Jeg har blødt en lille smule de sidste bare dage og i dag kom der bare virkelig meget af det, men uden smerter

Jeg er 11+3 og virkelig bekymret

Nogle der har oplevet lign?

Hvordan vip du beskeive blødningen? Tykt mens agtigt? Vandet - næseblods agtigt? Havd eselv en styrblødning i uge 14, måske klamt beskrevet, men mindede om næseblod, hvor det bare løb af elvedes til, men var tyndt og aftog stille og roligt , stoppede dog først helt eftter 14 dage, og jar i dag  en dreng på 8 mrd

Anmeld Citér

2. august 2016

Anonym trådstarter

xStinepigen skriver:

Hvordan vip du beskeive blødningen? Tykt mens agtigt? Vandet - næseblods agtigt? Havd eselv en styrblødning i uge 14, måske klamt beskrevet, men mindede om næseblod, hvor det bare løb af elvedes til, men var tyndt og aftog stille og roligt , stoppede dog først helt eftter 14 dage, og jar i dag  en dreng på 8 mrd

Det ku faktisk godt minde lidt om noget næseblod eller sådan, det er ikke menstration agtigt og heller ikke den det kraftige røde farve, det har mere en lys rød, ikke så kraftigt.

Men har lige snakket med vagtlægen og hun snakkede med Hvidovre og jeg skal komme til en scanning i morgen 11.45. Jeg håber virkelig at, der ikke er noget galt

Anmeld Citér

2. august 2016

xStinepigen

Anonym skriver:

Det ku faktisk godt minde lidt om noget næseblod eller sådan, det er ikke menstration agtigt og heller ikke den det kraftige røde farve, det har mere en lys rød, ikke så kraftigt.

Men har lige snakket med vagtlægen og hun snakkede med Hvidovre og jeg skal komme til en scanning i morgen 11.45. Jeg håber virkelig at, der ikke er noget galt

Håber din spire er okay . Har du haft samleje? For sp kinne det måske være kontaktblødning. Så længe du ikke har smerter og kraftig blødning er der heldigvis symtadig håb

Anmeld Citér

2. august 2016

Anonym trådstarter

xStinepigen skriver:

Håber din spire er okay . Har du haft samleje? For sp kinne det måske være kontaktblødning. Så længe du ikke har smerter og kraftig blødning er der heldigvis symtadig håb

Nej, sexlysten har været lidt on and off på det sidste, så nej, det er ved at være et lille styk tid siden nu.

Anmeld Citér

3. august 2016

anna111

Profilbillede for anna111

Hvordan gik det ved scanningen  

Anmeld Citér

3. august 2016

Anonym trådstarter

anna111 skriver:

Hvordan gik det ved scanningen  

Fosteret var dødt, og det havde det været siden 9 uge  

Så de skal fjerne det i morgen, på operationsbordet .

tak for at tænke på mig

Anmeld Citér

3. august 2016

God-mor

Anonym skriver:

Fosteret var dødt, og det havde det været siden 9 uge  

Så de skal fjerne det i morgen, på operationsbordet .

tak for at tænke på mig

Det er jeg ked af at høre 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.