Er en smule nervøs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

650 visninger
8 svar
3 synes godt om
2. august 2016

chabi

hej alle sammen

jeg har her for 2 dage siden taget disse 2 tests. og de ser jo positive ud..

men det er gør mig en smule nervøs er at jeg ved mine 2 tidligere graviditeter har haft rigtig meget kvalme fra starten... den har jeg ikke nu... dejligt men det gør mig nervøs.

Er nervøs for at der kun er en fostersæk som jeg har prøvet tidligere.. 

så lige nu kører tankerne rundt i hovedet på mig og skal først til læge fredag... håber hun vil give mig en skanning så jeg ikke ender med at komme nf og få afvide at der ikke er noget foster men kun en fostersæk...

er der nogen af jer der har haft forskellige graviditeter og kan berolige mig lidt.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2016

den glade

Jeg døjede meget med kvalme før jeg blev gravid så havde svært ved at skelne mellem om det var som det plejer eller vat pga graviditet. Men da kvalmen kom var jeg ikke i tvivl men den kom først da jeg var 7+0 det er normalt hvis du mærker den lidt senere i denne graviditet hvis du har været vant til graviditetskvalme og måske ikke ligger nær så meget mærke til det 

Anmeld Citér

5. august 2016

chabi

Hej igen.

Har været ved lægen idag og skal skannes i næste uge..  så må vi se om der er noget derinde 

Der endnu ikke kommet nogen kvalme og det går stadig nervøs da jeg som sagt ved mine sidste 2 graviditeter har døjet rigtig meget med det i op til 4 mdr.

Dog skal det lige siges at jeg føler hurtigere sulten og har også trang til morgenmad hvilket jeg aldrig spiser.

Anmeld Citér

5. august 2016

CC79

Tror det er svært at regne graviditeter ud. Min første graviditet var med voldsom kvalme og opkastninger de første 4 mdr mens mine to forrige graviditeter har været langt mere afdæmpet hvad angår kvalme. Lige nu er jeg så gravid igen og har været voldsomt kvalmeramt nærmest fra starten af og er overaskket over hvor voldsomt det er i forhold til de forrige to gange og er ligeså voldsomt som første gang. Men tror simpelthen ikke man kan konkludere noget som helst. Graviditer udfolder sig åbenbart forskelligt også hos de samme personer men forstår til fulde din bekymring da det er nemmere at finde ro i tydelige symptomer. Og det er jo stadig heller ikke nogen garanti for det går godt. Bekymring og graviditet hænger uløseligt sammen.

Anmeld Citér

6. august 2016

MissTas

chabi skriver:

hej alle sammen

men det er gør mig en smule nervøs er at jeg ved mine 2 tidligere graviditeter har haft rigtig meget kvalme fra starten... den har jeg ikke nu... dejligt men det gør mig nervøs.

så lige nu kører tankerne rundt i hovedet på mig og skal først til læge fredag... håber hun vil give mig en skanning så jeg ikke ender med at komme nf og få afvide at der ikke er noget foster men kun en fostersæk...

er der nogen af jer der har haft forskellige graviditeter og kan berolige mig lidt.

Ved min første graviditet havde jeg kvalme konstAnt og kastede op 5-8 gange om dagen HELE graviditeten, nu er jeg i uge 24 og har ikke mærket skyggen af kvalme eller kastet op så graviditeter kan sagtens være forskellige.. 

Anmeld Citér

6. august 2016

Debatpigen.

chabi skriver:

hej alle sammen

Tag det helt rolig ikke alle gravidteter er ens, ikke alle har sytomer.. jeg har ikke? Er 5+2 men følelse slet ikke som jeg gravid.

Anmeld Citér

6. august 2016

Christabelle

Jeg havde slet ikke kvalme (eller andre symptomer for den sags skyld) da jeg var gravid med min datter, så det behøver ikke betyde noget dårligt

Anmeld Citér

6. august 2016

chabi

Tak for alle jeres svar..��

Tror bare at når man først ser en positiv test så tænker man hvorfor er der ikke de symptomer man måske har oplevet før.. 

det er min 7 graviditet og første gang der ingen symptomer er..

Har mistet et par gange men har fået 2 skønne drenge.. med masser af symptomer i graviditeten  ��

Anmeld Citér

6. august 2016

Pianisten

Nu kan jeg ikke tale på mine egne vegne (endnu), men min søster har 4 børn - og med de to ældste havde hun ikke antydningen af kvalme, men med de to yngste lavede hun ikke andet end at kaste op Så jeg tror sagtens man kan få sunde og raske børn selvom symptomerne udtager sig forskelligt i graviditeterne

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.