3+2 positiv? Bio igen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.558 visninger
10 svar
7 synes godt om
2. august 2016

anonym94

Har idag taget denne dog er den blevet tydeligere med ligge tiden har før haft 3 bio'er pga arvæv er nu blevet opereret for det så første gang efter jeg er blevet gravid hvis der er noget 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2016

Debatpigen.

anonym94 skriver:

Har idag taget denne dog er den blevet tydeligere med ligge tiden har før haft 3 bio'er pga arvæv er nu blevet opereret for det så første gang efter jeg er blevet gravid hvis der er noget 

Ligner min da jeg var 3+3. Håber der udvikling. Få taget vlodprøve så du på den sikre side 

Anmeld Citér

4. august 2016

lilledittemor

Håber på det bedste <3

Men hvis jeg var dig, så ville jeg vente med at teste til efter forventet menstruationsdato. Der kan jo ske rigtig meget de næste dage..

Anmeld Citér

4. august 2016

anonym94

Jeg har taget 2 nye idag øverste er fra igår og nederste fra idag 3+4 og så er der en clear blue 

Anmeld Citér

4. august 2016

Soonmom

Den er positiv,  men hvis du er bange for at fange bio'er hvorfor i alverden tester du så før tid?  -  håber den bliver der og tillykke 

Anmeld Citér

7. august 2016

Debatpigen.

anonym94 skriver:

Jeg har taget 2 nye idag øverste er fra igår og nederste fra idag 3+4 og så er der en clear blue 

fin udvikling tillykke tror ikke det en bio..

testede svagt posativ 3+1, lidt tydligere 3+3 mere tydligere 3+4, og igen 3+6, 4+0 og den sidste var helt tydlig her 5+0

Anmeld Citér

7. august 2016

anonym94

Ville hcg stige hvis det er en bio? Har taget 2 slags igår og i morges som er de nederste 

Anmeld Citér

7. august 2016

Debatpigen.

anonym94 skriver:

Ville hcg stige hvis det er en bio? Har taget 2 slags igår og i morges som er de nederste 

ja men det ville ikke stige så meget, at du ville kunne få så tydelige test vil jeg mene.. Men få taget blodprøve 2 gange for at se om det stiger som det skal. Hvis det ikke gør er der nok noget galt.

Anmeld Citér

7. august 2016

anonym94

Jeg ringer til fertilitetsklinikken på ouh imorgen når de åbner så vil de nok tage blodprøver og nej tror da ikke når testene er så positive at se chancen er stor for en bio? 

Anmeld Citér

7. august 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB
anonym94 skriver:

Altså, du ér gravid! Stort tillykke! 

Men du er altså nødt til at slappe lidt af.. En positiv test kan kun fortælle dig, at du er gravid i det øjeblik du tager testen. Så nyd det! 

Du ér gravid!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.