Hjælp ondt i underlivet, ægløsning efter abort? ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

848 visninger
3 svar
0 synes godt om
2. august 2016

dd2016

Jeg havde jo desværre en abort den 19 juli, hvor jeg blødte i en uge og var til scanning for en uge siden hvor alt så fint ud og hvor vi fik af vide at vi bare kunne prøve igen når vi var klar. Vi startede stile og roligt op i torsdag og fik ellers hygget lidt i weekenden  Men her i dag har jeg ondt lige som når jeg skal til at have min mens normalt  (smerter nederst i underlivet og i siderne ind imellem og smerter i lænden), jeg plejer ikke have ondt midt i min cyklus normalt, sidst jeg havde det var da jeg fandt ud af jeg var gravid i maj.  Mit underliv spænder hvilket er noget jeg kun har prøv da jeg var gravid i maj og så ellers det meste af tid da jeg var. 

Men hvad kan det være tror i og er der nogen der har prøvet det?

Og hvornår kan man regne med at få ægløsning når jeg mit HCG var under 9 ved aborten 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2016

Iby1210

Jeg synes du skal vente lidt med PB,så kroppen og hormonerne kan finde en balance igen. Jeg mistede i december og fik derefter uregelmæssige blødninger og smerter og det var selvfølgelig pga aborten,for kroppen skulle lige finde den rigtige rytme igen,da den er gået fra gravid til ikke gravid på en dag.

bare et råd herfra 

Anmeld Citér

3. august 2016

dd2016

Iby1210 skriver:

Jeg synes du skal vente lidt med PB,så kroppen og hormonerne kan finde en balance igen. Jeg mistede i december og fik derefter uregelmæssige blødninger og smerter og det var selvfølgelig pga aborten,for kroppen skulle lige finde den rigtige rytme igen,da den er gået fra gravid til ikke gravid på en dag.

bare et råd herfra 

De sagde på sygehuset at jeg ikke behøvet at vente og at vi bare kunne prøvet når jeg ikke blødte mere.  Og det er nok også lidt forsent nu   Men har haft kvalme siden i går, så tror min krop har gang i et eller andet.

Anmeld Citér

4. august 2016

Iby1210

dd2016 skriver:

De sagde på sygehuset at jeg ikke behøvet at vente og at vi bare kunne prøvet når jeg ikke blødte mere.  Og det er nok også lidt forsent nu   Men har haft kvalme siden i går, så tror min krop har gang i et eller andet.

Det sagde de også til mig,men så forklarede lægen at det kunne være en god ide at vente 1-2 cyklusser for at kroppen kan finde sin balance igen 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.