Adoption

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

699 visninger
4 svar
0 synes godt om
1. august 2016

Anonym trådstarter

Vi er efterhånden nået så langt ud at vi overvejer adoption, vi er i fertilitetsbehandling men hver gang det endelig lykkes at blive gravid taber jeg barnet! Vi er bange for at det aldrig lykkes og leder nu efter en plan B. 

Men hvad kræver det at adoptere? Jeg har læst lidt frem og tilbage men synes det hele er meget forvirrende ?  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2016

esioul

Anonym skriver:

Vi er efterhånden nået så langt ud at vi overvejer adoption, vi er i fertilitetsbehandling men hver gang det endelig lykkes at blive gravid taber jeg barnet! Vi er bange for at det aldrig lykkes og leder nu efter en plan B. 

Men hvad kræver det at adoptere? Jeg har læst lidt frem og tilbage men synes det hele er meget forvirrende ?  

Noget af det første de tjekker er helbredsoplysninger. 

Dernæst er det boligforhold og økonomi. 

Har i ikke overvejet at prøve donoræg? 

Anmeld Citér

1. august 2016

esioul

Anonym skriver:

Anmeld Citér

2. august 2016

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Jeg reagerer fint på hormoner men det hænger ikke fast jo et par uger og så taber jeg det... Jeg ved ikke hvad vi skal, vil nok bare gerne undersøge mulighederne 

Anmeld Citér

23. august 2016

MediaAnarchy

Hvis du stadig søger råd, så vil jeg anbefale at kontakte DIA, de holder nogle informationsmøder for folk, der stadig er i overvejelsesfasen. Det er et rigtig godt møde, synes jeg, hvor man får mulighed for at stille spørgsmål - også de kritiske.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.