Hvor køber I BHer i store størrelser?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

383 visninger
4 svar
0 synes godt om
29. september 2009

Ansemusen

Hejsa tøser!

Pga. Evas tråd kom jeg i tanke om, at jeg faktisk havde tænkt mig at spørge jer, hvor I køber BHer henne i store størrelser. Eller om I bare kender nogle steder. Specielt tænker jeg på ammeBH'er som jeg er lidt bange for slet ikke findes i min størrelse (85 I, sikker J når der kommer mælk i). SÅ jeg må hellere allerede gå på jagt nu!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2009

kiroo

CHANGE de er gode til at måle op og har i hvert falde i I.. og hvis du er medlem så er der rabat i hele år 2009, tror stadig man kan blive medlem..

Anmeld

29. september 2009

Ansemusen

Jeg er skam medlem af Change! Problemet er, at deres størrelser er mindre end andre mærker og derfor sagde hun sidst, at jeg skulle have I eller J. men nu er de vokset pga. graviditeten, så nu tror jeg ikke de har nogen der passer.. Men ak, det må da være bedre end den G-skål jeg render rundt med lige nu. Alt alt for lille!

Anmeld

29. september 2009

Ansemusen

Fandt lige den her side:

http://wajketrading.dk/

Hold da op de har store størrelser til ingen penge! Det er bare rigtig svært at vide om den sidder ordentligt. Men for 119 kr. er det værd at prøve. I butikkerne giver jeg nemt 700 kr.

Anmeld

29. september 2009

malou

Ansemusen skriver:

Hejsa tøser!

Pga. Evas tråd kom jeg i tanke om, at jeg faktisk havde tænkt mig at spørge jer, hvor I køber BHer henne i store størrelser. Eller om I bare kender nogle steder. Specielt tænker jeg på ammeBH'er som jeg er lidt bange for slet ikke findes i min størrelse (85 I, sikker J når der kommer mælk i). SÅ jeg må hellere allerede gå på jagt nu!

Der ligger en ventetøjs butik i valby på valbylanggade... ned lige overfor cafeèn phønix. Hun er SUPER sød hende der har den... Kanon betjening!! hun har helt sikkert meget store str i amme bhér...- men jeg kan altså nok bedst anbefale dig at vente med at købe dem til din mælk er løbet til... fordi det er svært på forhånd at vide hvilken str du skal bruge

knus malou

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.