hm ja :/ trist..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

643 visninger
7 svar
3 synes godt om
1. august 2016

Debatpigen.

jeg er så heldig at være blevet gravid efter flere ture i behandling.. Men jeg føler mig ikke glad, føler mig slet ikke gravid? Har ingen sytomper ud over mens er udeblevet, og testene og blodprøverne er positive. Er såååh bange for der intet foster er når jeg kommer til scanning.. :/

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2016

Mo9ca

Debatpigen. skriver:

jeg er så heldig at være blevet gravid efter flere ture i behandling.. Men jeg føler mig ikke glad, føler mig slet ikke gravid? Har ingen sytomper ud over mens er udeblevet, og testene og blodprøverne er positive. Er såååh bange for der intet foster er når jeg kommer til scanning.. :/

Tillykke med graviditeten 

Nu har jeg ikke været i behandling men ellers er det fuldstændig samme historie her. Jeg har ikke mærket en disse til at jeg er gravid i 18. Uge. Godt nok er mine bryster vokset gevaldigt fra uge 5-6 stykker og nogle uger frem, men ellers ingen tegn overhovedet. Og selvfølgelig en voksende mave fra uge 10 og frem.

Så jeg ved hvordan du har det. Når man nu endelig er blevet gravid så må der da gerne være nogle symptomer. Man kan næsten blive glad for at mærke en snert af kvalme. 

Sådan er vi altså nogen der er heldige, ikke at få nogle symptomer andet end den udeblevne mens. Når din graviditet skrider frem og maven vokser, så vil du blive super glad for, at du er en af de heldige. Du skal bare over denne periode hvor det hele stadig er så nyt og usikkert.

Mvh. Monica

Anmeld Citér

1. august 2016

Diosa85

Debatpigen. skriver:

Tillykke med graviditeten

lad være at være trist over ikke at have symptomer. Glæd dig i stedet over at du ikke har ondt, kvalme, ubehag osv. 

Havde ikke selv symptomer og min søn er sund og rask

Anmeld Citér

1. august 2016

Mo123

NYD du ikke har nogle symptomer... 

Jeg havde det præcis på samme måde som dig indtil uge 6, og så skal jeg da lige love for ALLE symptomer kom på én gang.... Aldrig om jeg beder til gud om symptomerne vil komme igen 

Anmeld Citér

1. august 2016

Babydreams

Debatpigen. skriver:

Ja og gid jeg ingen havde ligesom dig 

Anmeld Citér

1. august 2016

Pikku Myy

Debatpigen. skriver:

Jeg er ikke gravid endnu, men jeg har været i behandling i et år indtil videre. Jeg tænker at du er i en form for vacuum. Der har været utrolig mange voldsomme følelser i spil under behandlingen. Store følelser; håb og sorg. Og nu er det overstået. Jeg kan godt forstå hvis det kan føles tomt. Specielt når man har haft en masse forventninger til hvor fantastisk det ville være endelig at være gravid. Men det er altså ikke voldsomt fantastisk i starten (jeg har et barn i forvejen). I starten er det bare ... ingenting ... Jeg blev glad da jeg så testen, men så fortsatte mit liv indtil graviditeten begyndte at vise sig med kvalme. Men dit liv fortsætter ikke. Alt det rum der har været besat af behandlingen, er tomt nu. Og der er endnu ikke noget til at erstatte det. Og frygten for at dit lille fantastiske mirakel forsvinder igen, må være voldsom. Men du er gravid! Og dit barn skal nok komme. Før ventede (og kæmpede) du uden en defineret målstreg i syne. Nu har du en. Fokuser på målet. Om 9 måneder har du et barn

Anmeld Citér

1. august 2016

Xolia

Debatpigen. skriver:

Jeg har aldrig haft diverse symptomer og jeg har 4 børn �� har dog senere haft bækkenløsning men der kunne jeg jo både se og mærke bebs ��

Anmeld Citér

1. august 2016

Babybee

Debatpigen. skriver:

Jeg står lidt i samme situation .. Har mistet et par gange og står nu efter en hormon behandling med en knald positiv test (er i morgen 5+0) men har absolut ingen symptomer..

jeg er heller ikke lyklelig.. Men tror det er en foesvarsmekanisme vi har, og jeg tror at håbet og glæden så småt vil Stige, hvis vi i uge 7 ser hjerteblik.. Men ja, er jo aldrig nået så langt.. Så nu må vi se..

hvor langt er du?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.