Dorthe1986 skriver:
 Har lige brug for at lufte ud og eventuelle nogle gode råd 
Altså jeg smed pillerne 1. februar i år (som skrevet i et tidligere indlæg), og fik selvfølgelig mens efterfølgende som man jo gør. Og præcis 28 dage efter fik jeg min første helt egen mens 
 og jeg tænkte selvfølgelig bare juhuu hvor er jeg heldig det kører bare fra start af... Men nej.
Efter den første og eneste mens der kom d. 6. marts har jeg ikke set noget som helst til mens og der er altså gået snart 6 måneder... Har dog fået taget blodprøver og mine kvindelige hormoner var normale og kun et enkelt af de mandlige var en smule forhøjet. Jeg skal så til en gynækologisk undersøgelse på sygehuset her d. 22. oktober. Nogen der ved hvad jeg kan forvente den dag, når der står "undersøgelse"?
Det mest interessante er nok det der er sket de sidste par uger. Der har jeg meget ofte haft kvalme om aftenen og tit så slem at det var lige før jeg skulle kaste op, og det skal siges at jeg normalt næsten aldrig har kvalme. Foruden det har jeg mærket meget mere til mit underliv end jeg plejer, hver dag er der niv, stik og små jag. Kan ikke lade være med at tænke på om jeg måske har haft en ægløsning og så er blevet gravid, eller om det måske kan være mensen der endelig er ved at indfinde sig. Nogle der ved noget eller har et bud på hvad det er der sker med min krop?
Min læge har en mistanke om PCO, men altså som sagt er der jo ikke det helt store udsving i mine hormoner. Jeg er bare snart ved at være en smule forvirret og tæt af det. 
Skulle lige lufte ud og forhåbentlig er der nogle med nogle gode råd, nogle der har prøvet noget der minder om eller noget.
I hvert fald håber jeg at i alel har det godt 

Hej Dorthe...
For 2 aar siden, havde jeg ikke haft min mens i 1/2 aars tid, fik taget blodproever og der var heller ikke noget at paapege...
Men saa kom min mens for fulde sving, og bloedte igennem ALT, da jeg havde bloedt saadan et stykke tid, tog jeg til laegen, som valgte og sende mig akut hvidovre hosp, paa gyn. afd. Scanninger viste, at jeg havde PCO, selvom jeg IKKE havde for mange mandlige hormoner, som normalen er for PCO patienter..
Grunden til jeg bloedte saa meget, var fordi jeg ikke havde haft min mens i saa lang tid, saa den slimhinde man plejer og bloede ud, havde jeg bare samlet mere og mere af, og det var saa den jeg var igang med og udstoede..
Kan godt forstaa du er forvirret, og om du har haft en aegloesning i de 6 maaneder uden mens ved jeg ikke, men jeg vil sige at det er usandsynligt... naar du kommer til en gyn. vil h*n formentlig scanne dig indvendigt, og vil kunne give dig svar paa en masse ting... haaber ikke du har PCO...
hvis du har, saa husk paa der findes mange muligheder ang graviditet, hjaelp til dette osv.. Og nogle er bare heldige at blive gravide uden hjaelp 

Oensker dig held og lykke, og lad mig endelig vide hvad gyn.laegen siger til dig..
Fortsat god dag