Shit, jeg er sku gravid!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.075 visninger
11 svar
10 synes godt om
1. august 2016

Anonym trådstarter

Har lige taget denne test. Dumt spørgsmål, men den er da positivt ikke??? . Shit mand jeg kan næsten ikke være i mig selv lige nu. Sidder på mit arbejde og prøver at koncentrer mig. Bliver nødt til at dele det med nogen og min mand er ikke tilgængelig lige nu....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2016

Pianisten

Den er da så positiv som den overhovedet kan være  Tillykke! 

Anmeld Citér

1. august 2016

Anonym trådstarter

Pianisten skriver:

Den er da så positiv som den overhovedet kan være  Tillykke! 

Tak, men åh jeg panikken helt over, hvorvidt vores lille familie er klar til en baby mere. Vi har en på 20 mdr i forvejen... Hvordan bliver det med to . Den er slet ikke planlagt den her graviditet, selvom den selvfølgelig er velkommen. Jeg skal nok bare lige vænne mig til tanken .

Anmeld Citér

1. august 2016

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)
Anonym skriver:

Tak, men åh jeg panikken helt over, hvorvidt vores lille familie er klar til en baby mere. Vi har en på 20 mdr i forvejen... Hvordan bliver det med to . Den er slet ikke planlagt den her graviditet, selvom den selvfølgelig er velkommen. Jeg skal nok bare lige vænne mig til tanken .

Stort tillykke  Uhh den kender jeg godt... Havde en datter på 13 mdr da jeg fandt ud af at jeg var gravid igen. 6 uger henne...  Bestemt ikke planlagt, men ønsket. Men man finder ud af det hen af vejen.. Nu er sønnen her 1 år og min datter fylder 3 om 2 mdr, det er hårdt, men også skønt

Anmeld Citér

1. august 2016

God-mor

Anonym skriver:

Har lige taget denne test. Dumt spørgsmål, men den er da positivt ikke??? . Shit mand jeg kan næsten ikke være i mig selv lige nu. Sidder på mit arbejde og prøver at koncentrer mig. Bliver nødt til at dele det med nogen og min mand er ikke tilgængelig lige nu....

Tillykke (: hvor langt er du?

Anmeld Citér

1. august 2016

Anonym trådstarter

God-mor skriver:

Tillykke (: hvor langt er du?

Tak, jeg aner det faktisk ikke . Skal snakke med lægen i morgen... Men jeg tænker ikke, at jeg kan være så langt, da jeg hverken har kvalme eller noget. Testen er dog ret positiv, vil jeg mene...

Anmeld Citér

1. august 2016

Mo9ca

Anonym skriver:

Tak, jeg aner det faktisk ikke . Skal snakke med lægen i morgen... Men jeg tænker ikke, at jeg kan være så langt, da jeg hverken har kvalme eller noget. Testen er dog ret positiv, vil jeg mene...

Ja, den er da så positiv som den kan være. Du behøver ikke være længere henne end 4 uger selvom testen er så kraftig positiv. Jeg selv var knap 4 uger henne da jeg også producerede en endnu kraftigere test.

Jeg har to børn i forvejen hvor der kun er 19 mdr. i mellem. Det var dog planlagt at der skulle være kort tid i mellem dem. 

Det bedste ved at have dem tæt på hinanden er, at de bliver hinandens bedste venner når den mindste er 2-3 år gammel og frem. Og at ble perioden bliver overstået lige efter hinanden. 

En af de få ulemper der er, er at de kan smitte hinanden jævnligt når de begge er så små. Det oplevede vi i hvert fald. 

Mvh. M

Anmeld Citér

1. august 2016

Pianisten

Anonym skriver:

Sådan er det vel altid, tænker jeg Har du fået sagt det til manden?

Anmeld Citér

1. august 2016

God-mor

Anonym skriver:

Det bliver spændende (: er selv 4+5 i dag men har heller ingen kvalme. Havde jeg heller ikke med nummer 1. Men ja din test er da klart positiv 

Anmeld Citér

1. august 2016

Anonym trådstarter

Pianisten skriver:

Sådan er det vel altid, tænker jeg Har du fået sagt det til manden?

Ja, han blev glad. Så panikkede vi lidt begge to, men så faldt vi til ro igen, og nu glæder vi os . Spændt på hvornår jeg mon har termin 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.