.. så blev det min tur - igen!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

494 visninger
3 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. august 2016

Anonym trådstarter

endeligt kan jeg fortælle (herinde) at vi er gået i gang med projekt baby nummer 3 - det er her det falder bedst sammen med alt at baby nummer 3 kommer ind i vores familie.

vi har 2 drenge - Pseudotvillinger fra 14-15 så hvis baby nummer 3 skulle blive den sidste så vil der ikke være for stort mellemrum mellem børnene.

jeg glæder mig bare sådan 

er der andre i samme situation 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2016

God-mor

Anonym skriver:

endeligt kan jeg fortælle (herinde) at vi er gået i gang med projekt baby nummer 3 - det er her det falder bedst sammen med alt at baby nummer 3 kommer ind i vores familie.

vi har 2 drenge - Pseudotvillinger fra 14-15 så hvis baby nummer 3 skulle blive den sidste så vil der ikke være for stort mellemrum mellem børnene.

jeg glæder mig bare sådan 

er der andre i samme situation 

Held og lykke med det. Hvor spændende

Anmeld Citér

1. august 2016

Anonym

Held og Lykke 

Jeg har selv 2 drenge og vi har været igang med PB 1 år nu.. 

Desværre for os, så har jeg mistet 2 gange nu.. Og faktisk er jeg igang med nr 2 SA nu hvor jeg er på ferie 

Pisse hårdt.. Men Sygehuset mente osse der var noget galt da det ikke voksede normalt. 

Heldigvis er jeg ikke mere henne end de 8-9 uger. 

Anmeld Citér

2. august 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Held og Lykke 

Jeg har selv 2 drenge og vi har været igang med PB 1 år nu.. 

Desværre for os, så har jeg mistet 2 gange nu.. Og faktisk er jeg igang med nr 2 SA nu hvor jeg er på ferie 

Pisse hårdt.. Men Sygehuset mente osse der var noget galt da det ikke voksede normalt. 

Heldigvis er jeg ikke mere henne end de 8-9 uger. 

Jeg er da super ked af på jeres vegne at det er svært med PB 3 og at du så oveni abortere under ferie er da HELT vildt trist  

men jeg har hørt fra mange at de bliver gravide i første cyklus efter ma / sa (en ringe trøst i know)

håber du snart har 2 streger igen <3 

her afventes ægløsning  hvor den så bliver af, blever at komme prompte 14 efter 1. Dag mens 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.