Kan jeg være gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

398 visninger
3 svar
1 synes godt om
31. juli 2016

Lille_my

hej alle skønnemennesker herinde.

har troligt læst en masse debatter, men føler ikke jeg har fået svar på det jeg søger, hvorfor jeg nu opretter min egen tråd .

jeg er i den situation at vi prøver at blive gravide, og jeg er faktisk i tvivl om jeg nu blevet det. 

Vi smed pillerne i starten af januar og min cyklus har indtil vider heddet følgende:

januar: 39 dage

feb: 34

marts: 34

april: 34

maj: 30

juni: 30

juli:??

jeg er nu på dag 38 og har i perioden 30 - 34 dage,  hvor min mens skulle have vlret Startet været øm i maven, i brysterne, været lidt træt og haft kvalmesymptomer.

jeg har testet to gange - alle gange kun negative - ingen positive endnu.

i dag er jeg så her til aften begyndt at få lidt lys brun udflåd og lidt lyserød med lidt slim i (undskyld detaljerne).

nu er jeg sindssygt meget i tvivl om hvad min krop har gang i!! 

Kan jeg være gravid selv om testene er negative?? 

Min mave er stadig øm, der samme er jeg i lænden og jeg har stadig kvalme.

er jeg helt gal på den? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2016

MissTas

Lille_my skriver:

har troligt læst en masse debatter, men føler ikke jeg har fået svar på det jeg søger, hvorfor jeg nu opretter min egen tråd .

jeg er i den situation at vi prøver at blive gravide, og jeg er faktisk i tvivl om jeg nu blevet det. 

Vi smed pillerne i starten af januar og min cyklus har indtil vider heddet følgende:

jeg er nu på dag 38 og har i perioden 30 - 34 dage,  hvor min mens skulle have vlret Startet været øm i maven, i brysterne, været lidt træt og haft kvalmesymptomer.

i dag er jeg så her til aften begyndt at få lidt lys brun udflåd og lidt lyserød med lidt slim i (undskyld detaljerne).

er jeg helt gal på den? 

Måske din mens er på vej? Eller også er du bare en af dem der tester positivt meget sent. Vent et par dage og se om mens kommer. Hvis du blir ved med at teste negativt er du nok ikke gravid

Anmeld Citér

1. august 2016

Erelkjaer

Lille_my skriver:

er jeg helt gal på den? 

Jeg testede først positivt i uge 5, så man kan ikke helt regne med det i starten. Dine symptomer kan jeg desværre ikke hjælpe med, da mine først kom efter 6. Uge. Havde dog ømme bryster, som op til mens, men ingen kvalme eller smerter i underliv og lænd. 

Men krydser da fingre for jer  Så spændende!!

knus

(14+3)

Anmeld Citér

1. august 2016

Lille_my

Tak for svar.

min mens Har dog sidste mange måneder været regelmæssigt, og jeg har ikke kramper MC. Bare sådan øm mave og lidt oppustet.

i dag kom der lidt lyserød udflåd - ikke noget i trussen men kun når jeg skulle tørre mig, og der er ikke nogle af de tegn på min mens som jeg plejer at have. Det er da underligt hvis min krop kan snyde mig så meget 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.