Ideer til brunch

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

819 visninger
5 svar
0 synes godt om
29. september 2009

Lullaby

I januar fylder Mathias 30 år. Derfor skal vi holde brunch for ham. Det ligger en torsdag så jeg skal bruge en masse ideer til ting der kan laves dagen/ene før så jeg ikke torsdag morgen skal op kl 3 for at lave alt for bunden.
Ting som muffins osv kan laves før og fryses ned. Morgenbrød købes hos bageren. Bacon kan vel også laves dagen før osv. Men ellers andre ideer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2009

steph0804

timian tomater... cherry tomater der er halveret hældt lidt oliven olie over og så med timian... mmm passer perfekt til scramble eggs og bacon så har jeg også tit lavet amerikanske pandekager med sirup på!

Anmeld

29. september 2009

prettybutterfly

Forskellige tærter

Anmeld

29. september 2009

Ansemusen

PØLSEHORN er altid et hit!! Et lille tip, hvis de skal holde sig bedre friske, er at bruge engangshandsker når du ælter dejen, så der skal mindre mel i (en fed bolledej vil nemlig ikke sætte sig fast i handskerne og dermed får du en rigtig blød og lind dej, som er rigtig lækker! Hvis du kommer ketchup i og pakker dem i tæt embalage skulle de være fine dagen efter. Du kan jo evt. lune dem lidt før servering!

Og hvad med små frikadeller, lammefrikadeller evt. de kan sagtens holde sig i køleskabet i nogle dage eller lang tid i fryseren.

Anmeld

29. september 2009

Lullaby

jeg også tit lavet amerikanske pandekager med sirup på!

Men kan de laves dagen før?

Anmeld

29. september 2009

steph0804

jeg plejer at lave dem på dagen men der plejer altid at være nogle til overs til dagen efter hvor de så lige varmes i ovnen så er de rigtig gode igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.