Skruk nu, men nervøs for hvordan mit parforhold ændrer sig.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

572 visninger
0 svar
0 synes godt om
31. juli 2016

debattør-37230

Min kæreste og jeg har været sammen i 2,5 år, og er begyndt at snakke mere og mere baby. 'Planen' er, at vi kan starte til oktober, da jeg så kan nå at blive færdig med min uddannelse (skulle vi være så heldige at blive gravide hurtigt). Jeg er skruk, og vil vildt gerne starte en familie op med min kæreste! Men jeg er også så nervøs, og selvom jeg på den ene side ikke kan vente til vi skal have en baby sammen, leder jeg på den anden side efter undskyldninger for at vente, fordi jeg er så nervøs for hvordan vores forhold bliver, og fordi jeg stadig føler at vi mangler at opleve så meget (primært rejser) sammen. Jeg nyder at gå hjemme med ham og fjolle, snakke, putte og hygge.... Og jeg er nok bare paranoid omkring at alt blive anderledes, og at vores gode, trygge og kærlige parforhold nærmest bremses, hvis der kommer en lille baby. Min kæreste er 33, og jeg er selv 25. Hans alder spiller derfor også ind på, at jeg ikke har lyst til at lade os vente et par ekstra år... Og så er jeg jo også skruk nu!! :-) Er der andre end mig, som har haft det på samme måde?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.