"Følelse" ved dårligt nyt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

517 visninger
2 svar
0 synes godt om
31. juli 2016

Anonym trådstarter

Jeg kan knap formulerer hvordan min krop og især nedre ekstremetiter føles når jeg får eller føler at der er dårlig nyt. Jeg bliver ekstrem træt og tung i mine ben, nærmest fra navlen og ned. Det startede da min mand var ude at rejse i et farligt land,og jeg var så bange for at få dårlig nyt. Så banker de på døren en dag. Jeg åbnede og der stod en dame og en mand- i jakkesæt. Jeg tænkte straks det må være noget om min mand. De var dog bare jehovas vidner. Men den følelse jeg fik der med trætte og energi forladte ben, jeg var så træt selv timer efter. Det samme skete da min mor sagde at hun vil snakke " alvorligt" med mig. Så var den følelse der igen 

nogen der kender det? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2016

Mortilah

Anonym skriver:

Jeg kan knap formulerer hvordan min krop og især nedre ekstremetiter føles når jeg får eller føler at der er dårlig nyt. Jeg bliver ekstrem træt og tung i mine ben, nærmest fra navlen og ned. Det startede da min mand var ude at rejse i et farligt land,og jeg var så bange for at få dårlig nyt. Så banker de på døren en dag. Jeg åbnede og der stod en dame og en mand- i jakkesæt. Jeg tænkte straks det må være noget om min mand. De var dog bare jehovas vidner. Men den følelse jeg fik der med trætte og energi forladte ben, jeg var så træt selv timer efter. Det samme skete da min mor sagde at hun vil snakke " alvorligt" med mig. Så var den følelse der igen 

nogen der kender det? 

Jeg har det på præcis samme måde. Endda det med Jehova har jeg prøvet- hvor det bare var nogle ligesom "falkredere" der var ude og samle penge ind men i fuld uniform. (Ikke i DK) Jeg fik det fysisk enormt dårligt da jeg så dem. Jeg får det stadig jævnligt sådan især når jeg venter svar på noget. Jeg prøver at øve mig i ikke at gå i sort, men det er virkelig svært. 

Anmeld Citér

31. juli 2016

Roselil

Profilbillede for Roselil
Anonym skriver:

nogen der kender det? 

kender det godt. Siden teenageårene har jeg fået en øm prikken i min højre hånd hver gang jeg bliver ked af det. Hvis jeg ser blod hos een jeg elsker giver det et sug i maven, er det fra andre mærker jeg intet.

Jeg havde det engang enormt dårligt på en arb. Plads uden dog at ville erkende det for mig selv. Her syrede mine ben til hver morgen så jeg nærmest ikke kunne gå den kilometer fra stationen til arbejde. Det gik væk så snart jeg sagde op 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.