Børnenes første møde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

676 visninger
11 svar
7 synes godt om
31. juli 2016

Anonym trådstarter

Min kæreste og jeg har besluttet at vores børn skal møde hinanden. Min dreng er 8 og hans er 5 år. 

Kunne godt bruge lidt ideer til hvad vi kan lave. Den bliver en hverdagseftermiddag så noget hvor vi kan bruge omkring 3 timer.

Det skal foregå i Københavnområdet

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2016

et-ønske

Anonym skriver:

Min kæreste og jeg har besluttet at vores børn skal møde hinanden. Min dreng er 8 og hans er 5 år. 

Kunne godt bruge lidt ideer til hvad vi kan lave. Den bliver en hverdagseftermiddag så noget hvor vi kan bruge omkring 3 timer.

Det skal foregå i Københavnområdet

Kender ikke lige Kbh - men som sammenbragt familie vil jeg sige at det bedste i kan gøre er ikke at sætte det for meget op, så afslappet og roligt som muligt. En tur i parken med madkurv mm. Håber det bliver hyggeligt for jer

Anmeld Citér

31. juli 2016

Anonym trådstarter

et-ønske skriver:

Kender ikke lige Kbh - men som sammenbragt familie vil jeg sige at det bedste i kan gøre er ikke at sætte det for meget op, så afslappet og roligt som muligt. En tur i parken med madkurv mm. Håber det bliver hyggeligt for jer

Jeg gir dig helt ret i at det ikke må blive for opstillet - min kæreste har faktisk netop forslået en picnic - jeg syns måske det blir for opstillet og der hurtigt kan blive anstrengende når de selv kan finde på noget at lave - lyder som om de ikke har nogen fantasi men ved ikke lige hvordan jeg skal forklare hvad jeg mener

Anmeld Citér

31. juli 2016

Babilooo

Jeg tror I skal finde noget med aktivitet i stedet for to forældre der sidder på et tæppe og tænker "nu skal vi finde på noget at snakke om".

Jeg ville foreslå et sted hvor I gør noget sammen.. Tivoli, Dino's legeland eller andet legeland, den blå planet, kanalrundfart...

skovtur er også fin .. Evt med cykler og madpakker. Men jeg ville i det tilfælde holde fokus på leg og mindre på snak og picknic og sidden stille. 

Anmeld Citér

31. juli 2016

Anonym trådstarter

Smølfine123 skriver:

Jeg tror I skal finde noget med aktivitet i stedet for to forældre der sidder på et tæppe og tænker "nu skal vi finde på noget at snakke om".

Jeg ville foreslå et sted hvor I gør noget sammen.. Tivoli, Dino's legeland eller andet legeland, den blå planet, kanalrundfart...

skovtur er også fin .. Evt med cykler og madpakker. Men jeg ville i det tilfælde holde fokus på leg og mindre på snak og picknic og sidden stille. 

Vi snakkede også om Tivoli men kom lidt frem til at de slet ikke vil de samme ting derinde så det nok ikke lige er det første sted vi vil tag den. 

Den blå planet er et godt bud ����

Anmeld Citér

31. juli 2016

Babilooo

Anonym skriver:

Vi snakkede også om Tivoli men kom lidt frem til at de slet ikke vil de samme ting derinde så det nok ikke lige er det første sted vi vil tag den. 

Den blå planet er et godt bud ����

Zoo

Anmeld Citér

31. juli 2016

Kay

Hvad med picnic ved en legeplads?  Der er en del parker i København hvor der er legepladser og det giver drengene fridt rum til at lege og vælge hinanden til og fra så de ikke føler sig presset til at Gøre ting sammen

Anmeld Citér

31. juli 2016

Mortilah

Vi gik en tur ved noget a la tivoli den første gang(bor ikke i DK). Derudover holdte vi bare hyggeaften med madlavning - masser af chips og lækkert til ungerne og en børnefilm på. Derefter kørte det bare.. De så hinanden som søskende allerede efter gandske kort tid. 

Anmeld Citér

31. juli 2016

Anonym trådstarter

Mortilah skriver:

Vi gik en tur ved noget a la tivoli den første gang(bor ikke i DK). Derudover holdte vi bare hyggeaften med madlavning - masser af chips og lækkert til ungerne og en børnefilm på. Derefter kørte det bare.. De så hinanden som søskende allerede efter gandske kort tid. 

Fedt håber også det kommer til gå sådan her - hvor mange år er der imellem jeres? 

Anmeld Citér

31. juli 2016

Mortilah

Anonym skriver:

Fedt håber også det kommer til gå sådan her - hvor mange år er der imellem jeres? 

De var på det tidspunkt 1,4,6,8 og min 8.  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.