Mens smerter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

256 visninger
0 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. juli 2016

Minni13

Ja som overskriften lyder så har jeg jo menstruationssmerter men uden mens. Min menstruation er noget uregelmæssig men kommer dog hver 4. Eller 5. Uge. Så Ca.  En gang om måneden som normalt så muligt. Var tidligere på måneden til gynækolog hvor hun fortalte mig at alt så fint ud og at jeg indda skulle have ægløsning om en lille uges tid på daværende tidspunkt, som så er 9 dage siden i dag..  

Jeg kunne mærke min ægløsning som jeg dog aldrig har kunnet før, det føltes som et stik i venstre side, præcis på den dag hun sagde jeg ville få ægløsning. Nu her 9 dage efter min æl havde jeg i små perioder i går lidt ondt i nederste del af lænden og helt om i underlivet, jeg har bl.a følt på min livmoderhals i de sidste 5 dage og mærket hvordan den ændret sig, det har været lidt mærkeligt, for den ene dag kunne jeg mærke den, som en hård kugle som var helt lukket for næste dag at være lidt åben og blød, for næste dag slet ikke at kunne fange den fordi den var så højt oppe, for dagen efter det at halvdelen af den var blød og den anden del hård, og så var den rykket sig ind mod min tarm og var lidt åben, nu føler jeg dog stadig at den er lidt åben men mindre og den har rykket sig igen, denne god var den er lige (hvis man kan sige det sådan) og hård.. jeg er ikke mester til at føle, men fandt en side som beskrev det med ændringer af livmoderhals i cyklusen og må ærligt indrømme at det er nemt at finde ud af det med den, og så alligevel ikke, fordi jeg hele tiden bliver kastet tilbage til før min ægløsning og op til min ægløsning lidt underligt når jeg jo allerede har haft den.  nogle der er lidt eksperter på området?? Har forsøgt at opnå graviditet siden min MA i oktober 2014.. skal være 3+2 nu hvis jeg er gravid. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.