Genbrug af NAN bøtter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.625 visninger
10 svar
1 synes godt om
30. juli 2016

A. Nonymsen

vi vælter os i NAN bøtter, og der kommer nok flere endnu. 

Jeg har ikke smidt dem ud, da jeg er sikker på at de har potentiale til at blive noget helt fantastisk  og en god kreativ sommerferie aktivitet for min datter

vi har lavet en til en sparegris, men tænker ikke vi kan spare så meget op at vi skal bruge flere ad gangen..  

hvad har i brugt bøtterne til?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2016

helle85

A. Nonymsen skriver:

Jeg har ikke smidt dem ud, da jeg er sikker på at de har potentiale til at blive noget helt fantastisk  og en god kreativ sommerferie aktivitet for min datter

vi har lavet en til en sparegris, men tænker ikke vi kan spare så meget op at vi skal bruge flere ad gangen..  

Nu har jeg ikke små børn men ville hækle rundt om dem og bruge dem til opbevaring 

Kan du evt undvære  nogen stykker? An på hvor i landet du bor eller om det bliver dyrt at sende.

Man kan også sætte forskelligt papir på osv

Anmeld Citér

30. juli 2016

GrønStjerne

Hos os ville vi nok male på dem. Først hvid af mig, og så lade ungerne lave kunstværker på dem.

Anmeld Citér

30. juli 2016

Kamilla-m

helle85 skriver:

Nu har jeg ikke små børn men ville hækle rundt om dem og bruge dem til opbevaring 

Kan du evt undvære  nogen stykker? An på hvor i landet du bor eller om det bliver dyrt at sende.

Man kan også sætte forskelligt papir på osv

Jeg har nogle du må få vis du betaler porto.

Anmeld Citér

30. juli 2016

Bak

A. Nonymsen skriver:

Jeg har engang set én der brugte dem til at opbevare barbiedukker i. Altså så de stod op i dem. Så kunne man nemt se dukkerne. Ved ikke, om din store datter leger med Barbie, men det var da en idé

Anmeld Citér

30. juli 2016

Debatpigen.

A. Nonymsen skriver:

kom noget folk på. Og så lav dem til opbevaring af småting på dine børns værelser. Eller til farveblyanter :-)

Anmeld Citér

30. juli 2016

A. Nonymsen

Bak skriver:

Jeg har engang set én der brugte dem til at opbevare barbiedukker i. Altså så de stod op i dem. Så kunne man nemt se dukkerne. Ved ikke, om din store datter leger med Barbie, men det var da en idé

Ikke så meget Barbie, men hun har tusindvis af små sutter, sutteflasker, skeer osv osv til sine dukker... Det kunne de godt bruges til... 

Tak for tippet 

Anmeld Citér

30. juli 2016

A. Nonymsen

Debatpigen. skriver:

kom noget folk på. Og så lav dem til opbevaring af småting på dine børns værelser. Eller til farveblyanter :-)

Tror de bliver brugt som opbevaring. Tak 

så handler det bare om at få lavet en ledig hylde at sætte dem på 

Anmeld Citér

30. juli 2016

A. Nonymsen

GrønStjerne skriver:

Hos os ville vi nok male på dem. Først hvid af mig, og så lade ungerne lave kunstværker på dem.

Tror også det bliver planen, så kan hun putte alle mulige små dippe-dutter i

Anmeld Citér

30. juli 2016

Debatpigen.

A. Nonymsen skriver:

Tror de bliver brugt som opbevaring. Tak 

så handler det bare om at få lavet en ledig hylde at sætte dem på 

Der hvor der står folk. Skulle der stå folie

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.