Brunligt udflåd!! Hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

264 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. juli 2016

Anonym trådstarter

Hej piger. Jeg har lige et spørgsmål, jeg er 11+0 i dag. Jeg var lige på toilettet lige før og der var brunligt flydende udflåd, men jeg har ingen smerter.

Er det noget at være bange for?? Jeg er virkelig bekymret 

( Undskyld for detaljerne, men er virkelig bekymret)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2016

Liv_86

Anonym skriver:

Hej piger. Jeg har lige et spørgsmål, jeg er 11+0 i dag. Jeg var lige på toilettet lige før og der var brunligt flydende udflåd, men jeg har ingen smerter.

Er det noget at være bange for?? Jeg er virkelig bekymret 

( Undskyld for detaljerne, men er virkelig bekymret)

Det kan være dine slimhinder. 

Hvis du ikke har ondt så ville jeg ikke bekymre mig

Anmeld Citér

30. juli 2016

Anonym trådstarter

Liv_86 skriver:

Det kan være dine slimhinder. 

Hvis du ikke har ondt så ville jeg ikke bekymre mig

Men det knurrer en lille smule, jeg har det anderledes end normalt, men det kan også bare være mig der overreagere

Anmeld Citér

30. juli 2016

Liv_86

Men det knurrer en lille smule, jeg har det anderledes end normalt, men det kan også bare være mig der overreagere

Ligament smerter kan Også godt gøre lidt ondt. Sådan lidt mens agtig. Jeg kan få nogle ordentlige jag nogen gange. 

Personligt ville jeg først bekymre mig hvis der kom meget frisk blod og jeg fil rigtig mange kramper. 

Hvis du er nervøs kan du evt tage til en tidlig scanning

Anmeld Citér

30. juli 2016

CamillaOgCo

Jeg har haft brunligt udflåd både i uge 7 og nu i uge 11. Min læge siger at der ikke er fare på færde så læge jeg ikke har kraftige smerter. Altså ikke bare mens-lignende men rigtig slemme smerter. 

Keg blev dog også bekymret som dig, så jeg betalte for en scanning selv, for at tjekke at alt var som det skulle være. Og det var altså helt fint! 

Anmeld Citér

30. juli 2016

Anonym trådstarter

CamillaOgCo skriver:

Jeg har haft brunligt udflåd både i uge 7 og nu i uge 11. Min læge siger at der ikke er fare på færde så læge jeg ikke har kraftige smerter. Altså ikke bare mens-lignende men rigtig slemme smerter. 

Keg blev dog også bekymret som dig, så jeg betalte for en scanning selv, for at tjekke at alt var som det skulle være. Og det var altså helt fint! 

Jeg har næsten lige været til tidlig scanning og betalt for det, så tænkte ikke at jeg ville gøre det igen, da jeg skal til Nf om 2 uger ( selvom det er virkelig lang vente tid)

Anmeld Citér

30. juli 2016

CamillaOgCo

Anonym skriver:

Jeg har næsten lige været til tidlig scanning og betalt for det, så tænkte ikke at jeg ville gøre det igen, da jeg skal til Nf om 2 uger ( selvom det er virkelig lang vente tid)

Forstår jeg godt - det løber hurtigt op! Jeg betalte også for en tidlig scanning i uge 7. Jeg skal til NF om to uger, og bløder stadig lidt. Men det har alligevel givet lidt ro på at have hørt hjertelyd osv. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.