Hvad tror i der sker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

446 visninger
3 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. juli 2016

mortilmaltheogalma

Okay, jeg er virkelig forvirret her! Jeg har testet svagt positiv siden søndag, sidste uge. Har testet med dages mellemrum. De er altid svagt positive, og jeg har testet med forskellige mærker af teste. Jeg ammer min 9 måneder gamle datter, og har ikke haft helt regelmæssig menstruation siden hun kom til verden. Dog er sidste menstruation over en måned siden, halvanden måned vil jeg tro. 

Jeg har div. tegn på graviditet, men der sker bare ikke mere på testene. Min læge vil ikke tage blodprøve, hun siger jeg bare skal være tålmodighed, og det er egentlig okay. Hun har jo ret. Det lover dårligt når testene bliver ved med at være svage ikke? Jeg tog endda to teste samme dag, hvor den første var svag og den anden negativ.. Hvad tænker i?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2016

Liv_86

mortilmaltheogalma skriver:

Okay, jeg er virkelig forvirret her! Jeg har testet svagt positiv siden søndag, sidste uge. Har testet med dages mellemrum. De er altid svagt positive, og jeg har testet med forskellige mærker af teste. Jeg ammer min 9 måneder gamle datter, og har ikke haft helt regelmæssig menstruation siden hun kom til verden. Dog er sidste menstruation over en måned siden, halvanden måned vil jeg tro. 

Jeg har div. tegn på graviditet, men der sker bare ikke mere på testene. Min læge vil ikke tage blodprøve, hun siger jeg bare skal være tålmodighed, og det er egentlig okay. Hun har jo ret. Det lover dårligt når testene bliver ved med at være svage ikke? Jeg tog endda to teste samme dag, hvor den første var svag og den anden negativ.. Hvad tænker i?

Hvis du ikke tester med samme mærker så er det også svært at se om testede udvikler sig, desuden skal du tage dem under samme forhold. 

Fx samme test, altid om morgenen. Ellers er det svært at se om de udvikler sig. 

Det kan jo også være at det bare er meget tidligt og at du måske først havde din ÆL for to uger siden, hvilket vil betyde at du lavede svage teste 3+

Anmeld Citér

30. juli 2016

CC79

I en af mine graviditeter oplevede jeg først at få en tydelig teststreg mod 6 uge. Indtil da blev de bare ved med at se ens ud. Stregen var der, men blev ikke tydelig før den tid. Men ja man bliver urolig. Håber du snart får en helt tydelig test.

Anmeld Citér

30. juli 2016

mortilmaltheogalma

Tak for jeres svar piger. Jeg har menstruations smerter konstant, så tænker den må være lige på trapperne... Men det kunne ellers være helt fantastisk med to så tæt på hinanden  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.