Først positiv, så negativ test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

397 visninger
4 svar
1 synes godt om
29. juli 2016

Anonym trådstarter

Hej Alle

Jeg skulle i mandags have min mens (ved det med sikkerhed pga. ÆL test) jeg testede positiv for graviditet..

Men men men, har lige siden kun kunne teste negativ  og min mens er her stadig ikke nu i dag, fredag. 

Forstår det ikke.. Har andre oplevet noget lignende? Kan jeg stadig være gravid, eller tror I jeg har mistet det, og snart begynder at bløde?

håber på svar, da jeg er lidt i vildrede. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2016

striber

Er det de samme tests du har brugt? Og samme tidspunkt på dagen?

Anmeld Citér

29. juli 2016

Anonym trådstarter

Den jeg testede positiv med var en rfsu test, og det var også sådan en jeg testede negativ på dagen efter..

De andre negative test har været Valmed og strimmelteste.

Jeg har testet med morgenurin hver dag siden mandag. 

Anmeld Citér

29. juli 2016

Debatpigen.

Anonym skriver:

Hej Alle

Jeg skulle i mandags have min mens (ved det med sikkerhed pga. ÆL test) jeg testede positiv for graviditet..

Men men men, har lige siden kun kunne teste negativ  og min mens er her stadig ikke nu i dag, fredag. 

Forstår det ikke.. Har andre oplevet noget lignende? Kan jeg stadig være gravid, eller tror I jeg har mistet det, og snart begynder at bløde?

håber på svar, da jeg er lidt i vildrede. 

Endte vsr det en skuggesteg. Eller en bio du har oplevet

Anmeld Citér

31. juli 2016

mrs.juli

Jeg har efterhånden prøvet det 6 gange; først lidt positiv og derefter negativ, og jeg er gået imellem 1 dag og 4 uger over før mens kom! jeg siger dig, du er ikke gravid længere, men har haft en biokemisk abort, så væbn dig med tålmodighed og lad naturen gå sin gang.

Det værste er at blive ved med bevare håbet, selvom man godt ved at det er slut. Det er hårdt, men godt at komme videre og se frem til næste cyklus. al held og lykke til dig! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.