Hej de damer,
min mens er 5 dage "forsinket" igår og Idag har jeg haft meget klistret Hvidt udflåd, der er meget. Må gå med trusse indlæg. 
Det er ikke lykkes at tage en positiv test, er 4+5.
Men er der nogen der har oplevet mig lignede? 
Undskyld det hyggelige indlæg
Det klistrede hvide udflåd har jeg haft efter jeg blev gravid for ellers har det bare været hvidt og flydende og slet ikke klistret. Men aner jo ikke om man ellers godt kan have det alligevel. Kender kun klistret udflåd fra det gennemsigtige ægløsningsudflåd men det her er helt hvidt og engang imellem kommer der en del af det. Har læst at det udflåd/sekret der dannes ved livmoderhalsen ved graviditet er klistret og hvidt. Men man kan vel have det udflåd alligevel, så ved ikke om man kan bruge det som en reel indikator på graviditet. 
Men igen som en anden skriver så ønsker man ikke at give falske forhåbninger og det jo også lidt drilsk når din test er negativ. Selvfølgelig kan du være en der kan teste senere positiv. Har da også selv oplevet svage teste også efter testtid ja helt op til 6 uge og det sker jo at nogen er meget længe om at kunne få en positiv test.
Men det jo ikke til at sige og ellers er det vel en ide at komme en tur til lægen for det er da slet ikke rart at rende rundt med den uvished.
Held og lykke med det. 

Anmeld
Citér