Ingen mens - meget udflåd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.754 visninger
12 svar
2 synes godt om
29. juli 2016

Anonym trådstarter

Hej de damer, 

min mens er 5 dage "forsinket" igår og Idag har jeg haft meget klistret Hvidt udflåd, der er meget. Må gå med trusse indlæg. 

Det er ikke lykkes at tage en positiv test, er 4+5.

Men er der nogen der har oplevet mig lignede? 

Undskyld det hyggelige indlæg 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hej de damer, 

min mens er 5 dage "forsinket" igår og Idag har jeg haft meget klistret Hvidt udflåd, der er meget. Må gå med trusse indlæg. 

Noget lignede*

Anmeld Citér

29. juli 2016

Tip!

Jeg gik på et tidspunkt en uge over tid, kontaktede lægen.. 

Det er (åbenbart) helt normalt at mens udskydes en uges tid.. Alt mellem 21 og 35 dage er normalt.

Anmeld Citér

29. juli 2016

Anonym trådstarter

Så det er ikke tegn på graviditet?  Pletblødte meget lidt i to dage, 14 dage efter sidste mens 

Anmeld Citér

29. juli 2016

Babybee

Anonym skriver:

Hej de damer, 

nu skal jeg selvfølgelig ikke give dig falsk håb...

Men de gange jeg har haft gravidtets symptomer fx ondt i maven eller brysterne er det endt i lave hcg tal og med tiden abort...

Denne gang har jeg dog været sindsygt træt (sikkert pga hormonbehandling) men har også sygt meget udflåd som du beskriver det...og er gravid med fint hcg tal(indtil videre)

Såmåske er der en spirre derinde..prøv evt.et andet mærke test

Anmeld Citér

29. juli 2016

Anonym trådstarter

Babybee skriver:

Men de gange jeg har haft gravidtets symptomer fx ondt i maven eller brysterne er det endt i lave hcg tal og med tiden abort...

Denne gang har jeg dog været sindsygt træt (sikkert pga hormonbehandling) men har også sygt meget udflåd som du beskriver det...og er gravid med fint hcg tal(indtil videre)

Okay, har en test  prøver at tage den imorgen tidelig 

tak for svar 

Anmeld Citér

29. juli 2016

Anonym trådstarter

Babybee skriver:

Må jeg spørge om noget? 

Jeg ved jeg har haft ægløsning, så hvis jeg ikke er gravid, kommer mens vel før eller siden? Da ægget vel skal ud hvis det ikke er befruget. Hvor længe efter ægløsning burde mens komme? 

Anmeld Citér

30. juli 2016

CC79

Hej de damer, 

Det klistrede hvide udflåd har jeg haft efter jeg blev gravid for ellers har det bare været hvidt og flydende og slet ikke klistret. Men aner jo ikke om man ellers godt kan have det alligevel. Kender kun klistret udflåd fra det gennemsigtige ægløsningsudflåd men det her er helt hvidt og engang imellem kommer der en del af det. Har læst at det udflåd/sekret der dannes ved livmoderhalsen ved graviditet er klistret og hvidt. Men man kan vel have det udflåd alligevel, så ved ikke om man kan bruge det som en reel indikator på graviditet.

Men igen som en anden skriver så ønsker man ikke at give falske forhåbninger og det jo også lidt drilsk når din test er negativ. Selvfølgelig kan du være en der kan teste senere positiv. Har da også selv oplevet svage teste også efter testtid ja helt op til 6 uge og det sker jo at nogen er meget længe om at kunne få en positiv test.

Men det jo ikke til at sige og ellers er det vel en ide at komme en tur til lægen for det er da slet ikke rart at rende rundt med den uvished.

Held og lykke med det.

Anmeld Citér

30. juli 2016

Anonym trådstarter

CC79 skriver:

Det klistrede hvide udflåd har jeg haft efter jeg blev gravid for ellers har det bare været hvidt og flydende og slet ikke klistret. Men aner jo ikke om man ellers godt kan have det alligevel. Kender kun klistret udflåd fra det gennemsigtige ægløsningsudflåd men det her er helt hvidt og engang imellem kommer der en del af det. Har læst at det udflåd/sekret der dannes ved livmoderhalsen ved graviditet er klistret og hvidt. Men man kan vel have det udflåd alligevel, så ved ikke om man kan bruge det som en reel indikator på graviditet.

Men igen som en anden skriver så ønsker man ikke at give falske forhåbninger og det jo også lidt drilsk når din test er negativ. Selvfølgelig kan du være en der kan teste senere positiv. Har da også selv oplevet svage teste også efter testtid ja helt op til 6 uge og det sker jo at nogen er meget længe om at kunne få en positiv test.

Men det jo ikke til at sige og ellers er det vel en ide at komme en tur til lægen for det er da slet ikke rart at rende rundt med den uvished.

Held og lykke med det.

Tusind tak for svar  tager en test, og er mens ikke kommet tager jeg til lægen

Anmeld Citér

30. juli 2016

Diosa85

Anonym skriver:

Hej de damer, 

Jeg havde godt nok ikke meget udflåd da jeg var gravid. Men kan oplyse dig om at jeg først kunne teste positivt da jeg var 5+. :-)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.