Har du spillet Eurojackpot?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Spiller du Eurojackpot?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

473 visninger
9 svar
10 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. juli 2016

Anonym trådstarter

Hvad ville du bruge pengene på, hvis du vandt?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2016

Troldemommi

Anonym skriver:

Jeg er en af de naive tåber som håber at vinde i lotto, men som aldrig køber en kupon 

Anmeld Citér

29. juli 2016

Diosa85

Anonym skriver:

Betale min gæld ud, købe et hus og en bil. Også havde jeg forkælet nærmeste familie :-)

Anmeld Citér

29. juli 2016

Rauw

Jeg gør ik, men indimellem gør min eks og så siger han altid at vi deler pengene hvis han/vi vinder. Jeg ville købe en lækker båd, hyre en besætning og en privatlærer og sejle verden rundt i et par år. Og så ville jeg nok købe en lækker villa i København, åbne en lille hyggelig butik med dimser og legetøj og være lykkelig  Det er rart at drømme. Haha. 

Anmeld Citér

29. juli 2016

Anonym trådstarter

Rauw skriver:

Jeg gør ik, men indimellem gør min eks og så siger han altid at vi deler pengene hvis han/vi vinder. Jeg ville købe en lækker båd, hyre en besætning og en privatlærer og sejle verden rundt i et par år. Og så ville jeg nok købe en lækker villa i København, åbne en lille hyggelig butik med dimser og legetøj og være lykkelig  Det er rart at drømme. Haha. 

Sikke en gavmild eks 

Anmeld Citér

29. juli 2016

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg spiller ikke. Men jeg ville købe hus tæt på Amager strand. Jeg ville købe en lækker bil. Jeg ville give penge nok til nærmeste familie så de også kan købe drømmehuset. Og så ville jeg donere en masse og oprette en fond. 

Nu bliver jeg da helt hooked på at købe et lod - hvad tid kan man senest købe? 

Anmeld Citér

29. juli 2016

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Jeg spiller ikke. Men jeg ville købe hus tæt på Amager strand. Jeg ville købe en lækker bil. Jeg ville give penge nok til nærmeste familie så de også kan købe drømmehuset. Og så ville jeg donere en masse og oprette en fond. 

Nu bliver jeg da helt hooked på at købe et lod - hvad tid kan man senest købe? 

Spilstop er desværre kl. 19 

Anmeld Citér

29. juli 2016

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Spilstop er desværre kl. 19 

Nå øv - så må vi nøjes med at kigge videre efter rækkehus hehe

Anmeld Citér

29. juli 2016

striber

Jep har spillet

Ville købe et nyere hus evt. bygge et fra bunden lige efter vores behov og ønsker Betale bilen ud. Så ville vi nok bare rejse en masse, tage lidt orlov fra jobbet og bare tage afsted og få en masse på opleveren inden knægten skal starte i skole næste år. 

Tage en masse efteruddannelse. 

Og ja min nærmeste familie ville nok også få glæde af det. Både kontant (indenfor skattereglerne) og så invitere dem med ud og rejse, give lidt ekstra gaver og forkælelse. 

Anmeld Citér

30. juli 2016

Anonym trådstarter

Øv, det blev en tysker, som løb med alle millionerne 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.