Jeg ved slet ikke hvad jeg skal gøre af mig selv!
Jeg er (for anden gang) blevet gravid trods beskyttelse!
Første gang på p-piller sammen med min daværende kæreste. Vi er siden gået fra hinanden og jeg står alene det meste af tiden med vores 2-årige dreng.
Denne gang har jeg både haft kobberspiral og brugt kondom, så har virkelig gjort alt for at beskytte mig!
Derudover er jeg ret ung (22) og stadig igang med min ungomsuddannelse, da den blev udskudt pga graviditeten med min søn. Jeg blev meget dårligt meget hurtigt og blev sygemeldt meget tidligt i graviditeten, og det vil jeg sandsynligvis også blive hvis jeg beholder dette barn.
Dvs min uddannelse vil blive udskudt endnu mere!
Det væreste er næsten at jeg ikke aner hvem faren er 
Der er 2 mulige fyre der kan være far til det her barn. Den ene et one night stand, og den anden en bolleven som jeg har haft et stykke tid.
Ååååh jeg synes det er pisse uretfærdigt! Jeg kan ikke stå alene med en 2-årig og være bundet til sengen pga graviditetsgener, det ville være synd for min skønne dreng.
Jeg ved godt at jeg bør få en abort, og det ender jeg nok også med, da jeg ikke kan være andet bekendt overfor min søn. Men hvad gør jeg med de mulige fædre? Skal jeg fortælle dem om graviditeten selvom jeg ikke ved hvem den egentlige far er, og nok vælger en abort (selvom det skærer i mit hjerte).
Ååååh jeg føler mig så fortabt og uendeligt alene med al den sorg! For det er en kæmpe sorg for mig! - Jeg er egentlig imod at få en abort, hvilket også er grunden til at jeg overhovedet er mor i dag. Men jeg kan bare ikke byde min søn 9 mdr med en sengeliggende mor 
Anmeld
Citér