Implantans blødning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

374 visninger
8 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. juli 2016

Anonym trådstarter

Jeg forventede mens på søndag, men her til morgen blødte jeg ganske lidt (på str med en 5 kr) det har ikke udviklet sig til mere end det.. 

Jeg vil først tage en g test imorgen tidlig.. 

Nogen der har haft sådan en blødning og været gravid?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2016

CC79

Jeg forventede mens på søndag, men her til morgen blødte jeg ganske lidt (på str med en 5 kr) det har ikke udviklet sig til mere end det.. 

Ja oplevede en implantationsblødning i min forrige graviditet og vidste bare det var det pga tidspunktet  og den lille mængde blod. Hvornår du ka teste og forvente  positiv test ved jeg ik men jeg ventede til dagen efter udebleven mens og fik en tydelig positiv test. Men det lyder rigtig nok som om du har oplevet en implantatiosblødning så det virker ret så lovende. De bedste ønsker om en snarlig positiv test.

Anmeld Citér

29. juli 2016

Anonym

Anonym skriver:

Jeg var ude for fuldstændig det samme for 12 dage siden, og jeg forventede min mens i søndags. Den kom ikke, og er stadig ikke kommet  det er ikke lykkes at få en posetiv test 

Anmeld Citér

29. juli 2016

Debatpigen.

Anonym skriver:

Jep oplevede jeg sammen med en smerte.. Er nu 4+1

Anmeld Citér

29. juli 2016

Debatpigen.

Anonym skriver:

testede ultra svag 3+1 og meget tydligere 3+3..,og den bliver bare tydligere og tydligere

Anmeld Citér

29. juli 2016

Anonym trådstarter

CC79 skriver:

Ja oplevede en implantationsblødning i min forrige graviditet og vidste bare det var det pga tidspunktet  og den lille mængde blod. Hvornår du ka teste og forvente  positiv test ved jeg ik men jeg ventede til dagen efter udebleven mens og fik en tydelig positiv test. Men det lyder rigtig nok som om du har oplevet en implantatiosblødning så det virker ret så lovende. De bedste ønsker om en snarlig positiv test.

Jeg forventer min mens på søndag, så det undrede mig at jeg fik sårn en lille blødning. 

Jeg har testet negativ g test her til morgen, og har udflåd på str med en 2 kr. Det er skisme underligt.. 

Kom nu det ene eller andet.. 

Anmeld Citér

29. juli 2016

CC79

Anonym skriver:

Jeg forventer min mens på søndag, så det undrede mig at jeg fik sårn en lille blødning. 

Jeg har testet negativ g test her til morgen, og har udflåd på str med en 2 kr. Det er skisme underligt.. 

Kom nu det ene eller andet.. 

ja det er drilsk. Man blir lidt småskør af at gå i uvisheden og tankerne så en afklaring er rar. Hvordan ser dit udflåd ud? Håber testen når at blive positiv men ja desværre ka meget jo gå galt i processen med at blive gravid så man ska hele tiden være forberedt på alle scenarier.

Anmeld Citér

1. august 2016

Mariia4

Jeg er i samme situation, jeg blødte ganske ganske lidt for nogle dage siden og forventer mens i morgen eller onsdag, min nippels er meget følsomme og ømme, så håber virkelig den er der   har du testet igen? 

Anmeld Citér

1. august 2016

Anonym trådstarter

Mariia4 skriver:

Jeg er i samme situation, jeg blødte ganske ganske lidt for nogle dage siden og forventer mens i morgen eller onsdag, min nippels er meget følsomme og ømme, så håber virkelig den er der   har du testet igen? 

Jeg fik min mens lørdag over middag.. Super øv.

jeg er nu startet op på bidro Royal, for at se om det kan hjælpe. 

Det har dæleme været 8 lange mdr.. Heldigvis kan vi få hjælp fra januar af, hvis intet sker.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.