Er det mon æl?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

223 visninger
3 svar
0 synes godt om
28. juli 2016

Anonym trådstarter

Hej skønne mødre ☺

Jeg havde min mens fra den 15.-21. juli. Manden og jeg har så sexet den 22-23-24-25-26-27-28. juli indtil videre -altså hver dag siden mens sluttede.

Igår oplevede jeg en lille bitte smule blod i mit udflåd - kun en gang, vi seede så om aftenen. Idag oplevede jeg det samme, dog med mere blod i udflåd. Det er sket 3 gange idag. Vi seede her til aften. 

Mit spørgsmål er så,  om det kan være tegn på at jeg har ægløsning?  Normalt hverken ser eller mærker jeg noget til æl. 

Min cyklus er lidt uregelmæssig og svinger normalt mellem 31-37 dage. Jeg er på CD 14 idag ☺

Håber virkelig at det lykkes os at ramme plet denne gang 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2016

Rockertand

Anonym skriver:

Hej skønne mødre ☺

Jeg havde min mens fra den 15.-21. juli. Manden og jeg har så sexet den 22-23-24-25-26-27-28. juli indtil videre -altså hver dag siden mens sluttede.

Igår oplevede jeg en lille bitte smule blod i mit udflåd - kun en gang, vi seede så om aftenen. Idag oplevede jeg det samme, dog med mere blod i udflåd. Det er sket 3 gange idag. Vi seede her til aften. 

Mit spørgsmål er så,  om det kan være tegn på at jeg har ægløsning?  Normalt hverken ser eller mærker jeg noget til æl. 

Min cyklus er lidt uregelmæssig og svinger normalt mellem 31-37 dage. Jeg er på CD 14 idag ☺

Håber virkelig at det lykkes os at ramme plet denne gang 

Det vides ikke, det kan lige så godt være kontaktblødning.

Anmeld Citér

28. juli 2016

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Det vides ikke, det kan lige så godt være kontaktblødning.

Det havde jeg ikke lige tænkt på  håber nu mere på æl. Men nej, intet er jo sikkert.

Anmeld Citér

29. juli 2016

Anonym trådstarter

Hmm forvirrende. Har også haft udflåd med blod idag (en gang), min vægt er steget og jeg er begyndt at blive oppustet - min mave bliver rund og hård  ��hvad sker der. Plejer aldrig at mærke noget som helst.

Har dog taget Bidro Gele Royal denne cyklus, hvis det kan være af betydning.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.