Mygstik

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

910 visninger
7 svar
0 synes godt om
28. juli 2016

Anonym trådstarter

Det er mygstik, er det ikk? 

Bliver lidt i tvivl fordi mit barn får flere og flere, selvom barnet sover indenfor med lukkede vinduer. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Bliver lidt i tvivl fordi mit barn får flere og flere, selvom barnet sover indenfor med lukkede vinduer. 

Jo det ligner myggestik. Hvis vinduerne er åbne i løbet af dagen kan myggene jo sidde og gemme sig til nat. 

Anmeld Citér

28. juli 2016

Anonym trådstarter

MummiT skriver:

Jo det ligner myggestik. Hvis vinduerne er åbne i løbet af dagen kan myggene jo sidde og gemme sig til nat. 

Selvfølgelig, det giver god mening. Synes også det lignet Mygstik. Vil bare lige være helt sikker. Tak 

Anmeld Citér

28. juli 2016

mpr

Anonym skriver:

Jo det er mygstik, mine ser sådan ud et par timer efter jeg er blevet stukket.  Få fat i myggesalve og få det på så snart du ser det så man undgår at det skal klø for meget. 

Anmeld Citér

28. juli 2016

Anonym trådstarter

mpr skriver:

Jo det er mygstik, mine ser sådan ud et par timer efter jeg er blevet stukket.  Få fat i myggesalve og få det på så snart du ser det så man undgår at det skal klø for meget. 

Barnet har været plaget af Mygstik siden i lørdags. Der kommer hele tiden nye. Det især galt når barnet sover om natten, vågner og bliver ked af det. Har noget til det inden og efter man er blevet stukken men det klør stadig.

Anmeld Citér

28. juli 2016

mpr

Anonym skriver:

Barnet har været plaget af Mygstik siden i lørdags. Der kommer hele tiden nye. Det især galt når barnet sover om natten, vågner og bliver ked af det. Har noget til det inden og efter man er blevet stukken men det klør stadig.

Måske få fat i noget myggenet og få det sat i vinduerne så selvom de er åbne så kan der ikke komme kryb ind til natten Der er desværre ikke så meget at gøre, det er noget man må leve lidt med i sommeren, nogen er mere plaget end andre

Anmeld Citér

28. juli 2016

Anonym trådstarter

mpr skriver:

Måske få fat i noget myggenet og få det sat i vinduerne så selvom de er åbne så kan der ikke komme kryb ind til natten Der er desværre ikke så meget at gøre, det er noget man må leve lidt med i sommeren, nogen er mere plaget end andre

Ja det må man sige det var en god ide

Anmeld Citér

28. juli 2016

MorTil3+

Anonym skriver:

Vores børn er også meget plaget af det, vi bor på landet og sidste år kan jeg huske en morgen vi vågnede og vores datter havde nok de første 30 kæmpe myggestik i hendes lille ansigt, det var så synd for hende. Efter der er vi begyndt at købe noget der hedder staldspray, det sprøjter vi hele huset med en gang imellem og så dør alt levende kryb. Man må så ikke være hvor der er sprøjtet i en halv time efter.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.