Gravid - men bløder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

219 visninger
5 svar
0 synes godt om
27. juli 2016

Kristensen

sagen er den at jeg de sidste 2 dage har blødt ret kraftigt - det bløder i nogle timer og holder så op igen.. 

Andre der har prøvet det?? 

Er blevet scannet både i går og i dag pga det - baby har det fint, men de ved ikke hvorfor jeg bløder. Men selvom de siger baby ser fin ud, så er jeg stadig nervøs 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2016

Bønnespire

Kristensen skriver:

sagen er den at jeg de sidste 2 dage har blødt ret kraftigt - det bløder i nogle timer og holder så op igen.. 

Er blevet scannet både i går og i dag pga det - baby har det fint, men de ved ikke hvorfor jeg bløder. Men selvom de siger baby ser fin ud, så er jeg stadig nervøs 

Åh kan da godt forstå du er nervøs

Men når begge scanninger ser fine ud synes jeg du skal huske på det de næste dage, det kan være så mange ting der gør at du bløder og det behøver slet ikke have noget med baby at gøre  

Anmeld Citér

27. juli 2016

Kattha

Kristensen skriver:

Det kan være foranliggende moderkage der gør det, det var vist det jeg fik at vide da jeg blødte. Håber det bare er noget i den dur

Anmeld Citér

27. juli 2016

Kristensen

Kattha skriver:

Det kan være foranliggende moderkage der gør det, det var vist det jeg fik at vide da jeg blødte. Håber det bare er noget i den dur

Ja det nævnte de også - men de sagde at moderkagen så fin ud og lignede ikke at det var den. Er også kun i 12+5 så det er svært at vurdere med moderkagen sagde de  

Anmeld Citér

27. juli 2016

Kristensen

Bønnespire skriver:

Åh kan da godt forstå du er nervøs

Men når begge scanninger ser fine ud synes jeg du skal huske på det de næste dage, det kan være så mange ting der gør at du bløder og det behøver slet ikke have noget med baby at gøre  

Ja man skal nok ikke tænke for meget på det, men det er godt nok svært 

Anmeld Citér

27. juli 2016

nielsen80

Har ikke prøvet det selv, men min søster gjorde under begge hendes graviditeter. Mener hun havde tendens til blodansamlinger i livmoderen under graviditet. Begge gange er det gået fint, og hun har fået sunde raske børn.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.