Hvor lang tid næste gang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

402 visninger
6 svar
0 synes godt om
27. juli 2016

Anonym trådstarter

Jer som har prøvet at miste, svært ved at blive gravid og lang tid om at få jeres første baby - hvor lang tid har det taget jer at blive gravid efterfølgende? Efter I har født jeres første barn og I så valgte at gå igang igen med den næste? Vi har lige fået et velskabt datter i april efter at have været gravid to gange før, og hvor det har været svært at blive gravid. Men kan ikk helt lade være med at tænke på hvordan det mon bliver næste gang? Går der mon ligeså lang tid? Hvad er jeres erfaring? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2016

Kristensen

Vi "kæmpede" 2 år med nummer 1. 

Tænkte at vi ville have samme problem med nummer 2, så vi beskyttede os ikke. Jeg blev gravid efter 6 måneder som virkelig ikke var planlagt. Det behøver nødvendigvis ikke at tage langtid anden gang :-)

Anmeld Citér

27. juli 2016

Zicla

Vi forsøgte at få nr 1 i 2 år...

Nr 2 gik der 1½ år

Nr 3 gik der 9 måneder men endte i SA..

Efter SA, gik der ydeligere 6 måneder som desværre endte i MA... Efter MA og prøver stadig, er vi i gang på 4 måned... Samlagt har vi prøvede her 3 gang, 2 år til august....

Anmeld Citér

28. juli 2016

Mor til F

Nr 1 og 2 (tvillinger) tog 4 måneder at lave (mistede i uge 8)

Blev gravid igen ved første æl efter aborten (nåede ikke at få min mens) - fik en datter den 04.07.14 ❤

Nu prøver vi at få baby nr 2. Vi er nået til 8. cyklus nu og der sker bare ikke noget ��

Anmeld Citér

28. juli 2016

januar16

Første tog 4 måneder men endte i SA efter 13 uger. Sprang dog en cyklus over da det ellers ville passe med termin juleaften.

Gravid igen nu, første cyklus hvor vi ikke beskyttede os. Prøvede dog ikke med det samme igen

Anmeld Citér

28. juli 2016

Anonym trådstarter

Kristensen skriver:

Vi "kæmpede" 2 år med nummer 1. 

Tænkte at vi ville have samme problem med nummer 2, så vi beskyttede os ikke. Jeg blev gravid efter 6 måneder som virkelig ikke var planlagt. Det behøver nødvendigvis ikke at tage langtid anden gang :-)

Okay, tak for svar... Jeg har også godt tænkt, at det lige skal passe at man slet ikk har nogle problemer med at blive gravid næste gang, så man måske blev gravid uplanlagt, hvis ikk vi beskytter os. Nu er jeg startet på mini-piller, men ved også at når vi så vil prøve næste gang igen, så skal minipillerne lige ud af kroppen... Har ikk lyst til at der skal gå ligeså lang tid som der gjorde nu her, men det bestemmer man jo ikk selv. 

Anmeld Citér

28. juli 2016

SaraSimonsen

Første gang 3,5 år og en mislykket graviditet, fra stop med p piller til vellykket graviditet.

Anden gang i første cyklus efter stop med minipiller 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.