Mærker jeg baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

343 visninger
6 svar
0 synes godt om
27. juli 2016

Anonym trådstarter

Hejsa.  Jeg er i dag 9+3 og de sidste dage har jeg opdaget at når jeg ligger mig på maven kommer der nogle gange nogle mærkelige små bobler og farer lidt rundt lige under navlen.  Det er ikke altid og nogle gange er det meget og andre gange ikke så meget.  Det ligger længere fremme end tarmene og føles ikke som alm.  Luft mm.  I maven.  Kan det være baby?? ��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2016

MissTas

Anonym skriver:

Hejsa.  Jeg er i dag 9+3 og de sidste dage har jeg opdaget at når jeg ligger mig på maven kommer der nogle gange nogle mærkelige små bobler og farer lidt rundt lige under navlen.  Det er ikke altid og nogle gange er det meget og andre gange ikke så meget.  Det ligger længere fremme end tarmene og føles ikke som alm.  Luft mm.  I maven.  Kan det være baby?? ��

Tror ikke det er baby når du ikke er længere henne og din livmoder går knapt nok til kønsbenet endnu så det må være luft i tarmene du kan mærke  

Anmeld Citér

27. juli 2016

Liv_86

Jeg begyndte at mærke baby i 9+ som små bobler og 11+ kunne jeg mærke bevægelse. Jeg venter så også tvillinger og min livmoder er oppe ved navlen nu. 

Hvis du kun venter et barn så tænker jeg ikke det er baby hvis boblerne er det hvor du siger ved navlen, for så højt står din livmoder ikke endnu

Anmeld Citér

27. juli 2016

Anonym trådstarter

Liv_86 skriver:

Jeg begyndte at mærke baby i 9+ som små bobler og 11+ kunne jeg mærke bevægelse. Jeg venter så også tvillinger og min livmoder er oppe ved navlen nu. 

Hvis du kun venter et barn så tænker jeg ikke det er baby hvis boblerne er det hvor du siger ved navlen, for så højt står din livmoder ikke endnu

Har måske formuleret det lidt forkert jeg mener ikke under navlen som i inde under navlen men cirka fire fingre under navlen som i midt på underlivet det er svært at lokalisere præcis fordi det er meget svag men det er sådan som små bobler der er virkelig små og hvirvler rundt 

Anmeld Citér

27. juli 2016

Liv_86

Anonym skriver:

Har måske formuleret det lidt forkert jeg mener ikke under navlen som i inde under navlen men cirka fire fingre under navlen som i midt på underlivet det er svært at lokalisere præcis fordi det er meget svag men det er sådan som små bobler der er virkelig små og hvirvler rundt 

Det er svært at sige, det kan jo sagten være baby. Men livmoder sidder bare stadig godt gemt i bækken. Men hvis det bliver ved og tager til så er det nok baby

Anmeld Citér

27. juli 2016

God-mor

Anonym skriver:

Det kan altså godt være baby. Min veninde mærkede også de såkaldte bobler mener der var fra uge 10. 

Anmeld Citér

28. juli 2016

MissTas

Anonym skriver:

Din livmoder når i uge 9 ikke op over trussekanten, så derfor kan du ikke mærke baby på maven endnu. Heller ikk 4 fingre under navlen

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.