Vielsesringe...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. september 2009

Kloster

Spørger nok dumt, men titan, stål og sølv, ligner det ikke ret meget hinanden???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2009

Benjamin09

Profilbillede for Benjamin09
Kloster skriver:

Spørger nok dumt, men titan, stål og sølv, ligner det ikke ret meget hinanden???

Titan er lidt mørkere end sølv faktisk lidt gråt i farven, Stål kunne jeg forestille mig var lidt mere mat end sølv.

Anmeld

29. september 2009

Benjamin09

Profilbillede for Benjamin09
Lige et billede af sølv vs. titan
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

29. september 2009

Unalisa

Kloster skriver:

Hej.

Vi har jo snart 10 års bryllupsdag og har snakket om at få nye ringe.
Min mands ring er sååå slidt, skæv, ingen mønster i mere og virkelig tyndslidt. Han er ikke sikker på, den kan holde 2½ år mere til vi har kobberbryllup.

Har så i dag fået en reklame fra en guldsmed nær os, hvor de reklamere med at have viesesringe til kun 50,- pr par.

De er dog i stål, titan ell sølv.
Men er det bare mig, der er af den opfattelse at "rigtige" vielsesringe er af guld???
Manden mente straks, da han så dem, at jeg jo bestemt måtte op i køre torsdag morgen for at få dem i titan.
Men hvad mener I??
Hvordan ser jeres ud og hvad er de lavet af???

Hvad hedder den guldsmed ??? Vil da meget gerne  besøge og se de ring

Anmeld

29. september 2009

TbCp

Kloster skriver:

Hej.

Min mands ring er sååå slidt, skæv, ingen mønster i mere og virkelig tyndslidt. Han er ikke sikker på, den kan holde 2½ år mere til vi har kobberbryllup.

Har så i dag fået en reklame fra en guldsmed nær os, hvor de reklamere med at have viesesringe til kun 50,- pr par.

Men er det bare mig, der er af den opfattelse at "rigtige" vielsesringe er af guld???
Manden mente straks, da han så dem, at jeg jo bestemt måtte op i køre torsdag morgen for at få dem i titan.
Men hvad mener I??

Min forlovelsesring var i titanium og vores vielsesringe er sølv.
Ingen af os bryder os rigtig om at gå med guld, derfor valgte vi sølv ringe.

Jeg fik så en ring af min mand da jeg havde født, den er af hvidguld... men ligner jo altså en sølvring

Anmeld

29. september 2009

Ansemusen

Hvad med at få smeltet jeres nuværende ringe om til nogle nye, så I stadig føler at det er de samme som dengang? Altså at 'sjælen' fra brylluppet sidder i dem.. Ved selvfølgelig ikke hvad det koster, men bare en tanke!

Anmeld

29. september 2009

mor_sabina

Vores er guld vist bare fordi jeg synes det var fint og så er det vist 14 kt da den så skulle holde bedre og ikke så hurtigt blive rød.

Anmeld

30. september 2009

malou

Jeg kan slet ikke lide hverken sølv, titanium osv... - har altid kun været til guld smykker og mange af dem Min vielsesring er jo så en guldring med en sten i som bliver holdt fast af 4 stk. hjerte kløer.
Dennis fik ikke nogen da det jo er meget uhygiejnisk da han er slagter og desuden kan være farligt hvis han sidder fast...- og det der med at gå med den i en halskæde var heller ikke lige os...

knus malou

Anmeld

30. september 2009

christina2412

vores ringe er også titanium, jeg bryder mig så slet ikke om guld, men det er jo smag og behag, og jeg syntes jo man skal vælge dem man kan lide.

alle har jo heldigvis ikke samme smag

christina 33+6

Anmeld

30. september 2009

LotteGabriella

Hej.

Men hvad mener I??

Vores er med to tynde guldkanter og så  med hvidguld og mønster i midten, de er 18K
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.