Mirakelkur imod kvalme og opkast

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

412 visninger
10 svar
0 synes godt om
27. juli 2016

Babydreams

er der nogle der har det? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2016

nielsen80

Babydreams skriver:

Mirakelkur er det ikke, men seaband armbånd(kan købes i Matas) hjalp mig. Kvalmen forsvandt ikke, men den blev markant mindre.

Derudover ingefærshots, de virkelig stærke lavet på frisk ingefær og små hyppige måltider igennem dagen.

Anmeld Citér

27. juli 2016

Babydreams

nielsen80 skriver:

Mirakelkur er det ikke, men seaband armbånd(kan købes i Matas) hjalp mig. Kvalmen forsvandt ikke, men den blev markant mindre.

Derudover ingefærshots, de virkelig stærke lavet på frisk ingefær og små hyppige måltider igennem dagen.

De bånd hjælper desværre ikke på mig ..

ingefærshot har jeg prøvet, men får sådan en hæslig smag i munden bagefter der også gør så jeg får så meget kvalme, spiser rimelig tit, men kaster det desværre mange gange hurtig op igen 

Anmeld Citér

27. juli 2016

Monski

Babydreams skriver:

Sunlolly is var min redning under min graviditet 

Anmeld Citér

27. juli 2016

Babydreams

Monski skriver:

Sunlolly is var min redning under min graviditet 

Dem må jeg have købt nogle af til min fryser, der var heller ikke det værste 

Anmeld Citér

27. juli 2016

nielsen80

Babydreams skriver:

De bånd hjælper desværre ikke på mig ..

ingefærshot har jeg prøvet, men får sådan en hæslig smag i munden bagefter der også gør så jeg får så meget kvalme, spiser rimelig tit, men kaster det desværre mange gange hurtig op igen 

Lyder ikke fedt! Elsker selv ingefær, så det hjælper nok på det

Men så har jeg desværre ikke andre gode råd, andet end at prøve dig frem. Ved mange har glæde af mariekiks og lign til at tage det værste.

Anmeld Citér

27. juli 2016

Babydreams

nielsen80 skriver:

Lyder ikke fedt! Elsker selv ingefær, så det hjælper nok på det

Men så har jeg desværre ikke andre gode råd, andet end at prøve dig frem. Ved mange har glæde af mariekiks og lign til at tage det værste.

Syntes netop jeg har prøvet mig en del frem, men intet gider at virke.. 

Det kan bare godt være noget små hårdt når man kastet op så meget i løbet af et døgn, og man konstant render rundt med kvalme ..

Anmeld Citér

27. juli 2016

Liv_86

Babydreams skriver:

Jeg har nogle piller der hedder ondansetron som jeg fik af sygehuset fordi jeg var knyttet til et graviditets forløb grundet ekstrem kvalme og opkast. 

Pillerne har reddet mig, men de fås kun på recept. 

Hvis du har det meget dårligt og kaster meget op, tror jeg godt du kan få din læge til at skrive en recept

Anmeld Citér

27. juli 2016

Babydreams

Liv_86 skriver:

Jeg har nogle piller der hedder ondansetron som jeg fik af sygehuset fordi jeg var knyttet til et graviditets forløb grundet ekstrem kvalme og opkast. 

Pillerne har reddet mig, men de fås kun på recept. 

Hvis du har det meget dårligt og kaster meget op, tror jeg godt du kan få din læge til at skrive en recept

Havde prøvet at snakke med dem om det, men så længe jeg ikke tabte mig ville de ikke.. 

Det er bare ikke holdbart syntes jeg, har en søn i forvejen kaster op når jeg tørrer ham efter toilet besøg 

Anmeld Citér

27. juli 2016

Liv_86

Babydreams skriver:

Havde prøvet at snakke med dem om det, men så længe jeg ikke tabte mig ville de ikke.. 

Det er bare ikke holdbart syntes jeg, har en søn i forvejen kaster op når jeg tørrer ham efter toilet besøg 

Okay det er træls. Så har jeg ikke andre råd. Har selv prøvet alt som du sikkert også har prøvet. 

Måske akupunktur, det fik jeg også og det hjalp  lidt 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.