Bonus bedste.. Svært når jeg kæmper..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.763 visninger
1 svar
0 synes godt om
27. juli 2016

Nielsentina

Åhh, hvor er jeg dog glad på ældste bonus søn og hans kæreste. De blev forældre igår..

Men hvor har jeg dog også svært med det. For jeg blev gravid en måned før hende, men vi måtte desværre afslutte graviditeten..��

Jeg vil bare så gerne opleve at blive mor.. Er 38 år og har tre bonusser.. 21, 12 og 8 år. Men har indset at det bare ikke er det samme..

Og jeg ved godt at 7 mdr ikke er lang tid, men med alderen mod os.. Øv øv. VIL blive gravid nu.. ��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2016

FruK

Åhh, hvor er jeg dog glad på ældste bonus søn og hans kæreste. De blev forældre igår..

Men hvor har jeg dog også svært med det. For jeg blev gravid en måned før hende, men vi måtte desværre afslutte graviditeten..��

Jeg vil bare så gerne opleve at blive mor.. Er 38 år og har tre bonusser.. 21, 12 og 8 år. Men har indset at det bare ikke er det samme..

Og jeg ved godt at 7 mdr ikke er lang tid, men med alderen mod os.. Øv øv. VIL blive gravid nu.. ��

Har du prøvet at snakke med lægen?

Vi var begge 37 da vi gik i gang med at prøve at få fælles barn. Da der var gået 6 mdr ringede jeg til lægen... Der skal vist normalt gå over et år, men som jeg sagde til hende, havde vi jo alderen lidt i mod os. Hun sendte os videre med det samme.

Vi nåede dog ikke længere, for jeg skulle ringe og bestille en tid, når jeg fik menstruation, men det fik jeg ikke.  Hun er 3,5 år nu.

Krydser fingre for jeres projekt!!

Jeg aborterede i øvrigt også før det lykkedes. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.