Negativ test 3+6 ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.324 visninger
10 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. juli 2016

Anonym trådstarter

Hej piger.

Jeg skulle i dag være 3+6 og kunne ikke dy mig for at teste i morges. Desværre helt negativt! Øv

Er håbet ude nu når man ikke kan teste dagen inden man skal have mens eller er det normalt først at teste positivt senere? Har ingen tegn på mens skulle komme så troede egentlig den var der denne måned. Hvornår testede i positivt? Med mit første barn fik jeg en positiv test 3+3

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2016

Miti's mama

Jeg testede først 4+2 med begge mine... så prøv igen senere, alt håb er ikke ude.

Anmeld Citér

26. juli 2016

Diosa85

Anonym skriver:

Hej piger.

Jeg skulle i dag være 3+6 og kunne ikke dy mig for at teste i morges. Desværre helt negativt! Øv

Er håbet ude nu når man ikke kan teste dagen inden man skal have mens eller er det normalt først at teste positivt senere? Har ingen tegn på mens skulle komme så troede egentlig den var der denne måned. Hvornår testede i positivt? Med mit første barn fik jeg en positiv test 3+3

Håbet er slet ikke ude endnu. Jeg kunne først teste da jeg var 5+ :-)

Anmeld Citér

26. juli 2016

Anonym trådstarter

Tatarata skriver:

Jeg testede først 4+2 med begge mine... så prøv igen senere, alt håb er ikke ude.

Havde du testet negativt inden? Håber den bliver positiv vi er i gang på 4 cyklus nu.

Anmeld Citér

26. juli 2016

Anonym trådstarter

Diosa85 skriver:

Håbet er slet ikke ude endnu. Jeg kunne først teste da jeg var 5+ :-)

Så er håbet slet ikke ude måske må prøve om to dage igen med mindre mens dukker op. Var ellers så sikker på den måtte være positiv i dag da jeg ikke har følelsen af at mens er på vej.

Anmeld Citér

26. juli 2016

Miti's mama

Anonym skriver:

Havde du testet negativt inden? Håber den bliver positiv vi er i gang på 4 cyklus nu.

Jep. Der var ikke så meget som en skygge før. Og så lige pludselig tydelig og klar. 

Anmeld Citér

26. juli 2016

Anonym trådstarter

Jep. Der var ikke så meget som en skygge før. Og så lige pludselig tydelig og klar. 

Klamre mig til håbet lidt endnu så

Anmeld Citér

27. juli 2016

H89

Jeg testede også igår 3+6 med HELT negativ øv øv... så jeg tænker jeg lige afventer mens i nogle dage og sker det ikke (forhåbentlig ikke), - så tester jeg igen... 

Jeg testede med en fra fakta (en der skulle vise 4 dag før mens) - ved I om den er dårlig at teste med?

Anmeld Citér

27. juli 2016

MissTas

Anonym skriver:

Hej piger.

Jeg testede positivt første gang 3+4 og anden gang 3+3 ville prøve igen om et par dage hvis jeg var dig

Anmeld Citér

27. juli 2016

Anonym trådstarter

H89 skriver:

Jeg testede også igår 3+6 med HELT negativ øv øv... så jeg tænker jeg lige afventer mens i nogle dage og sker det ikke (forhåbentlig ikke), - så tester jeg igen... 

Jeg testede med en fra fakta (en der skulle vise 4 dag før mens) - ved I om den er dårlig at teste med?

Håber for os begge vi snart får to streger! Jeg har ikke fået min mens til morgen som jeg plejer på dag 28 så der er håb endnu.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.