Ikke ha' sine børn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.131 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. juli 2016

Anonym trådstarter

Hej

jeg står i den situation at jeg kender en der har to børn til hverdag og de er hos moren hver anden weekend ...

hun har lige haft de to børn i 14 dage men er det rigtigt at hun må sige fra 3 dage før hun rigtig skal tage dem hjem når det er hendes weekend igen når der er gået 5 hverdage? 

Hun siger hun har brug for og holde friweekend med en af hendes andre børn? 

Håber i forstår hvad jeg mener. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2016

Guldlok88

Jeg forstår ikk helt.. Om hun må sende børnene hjem 3 dage inden de normalt skulle hjem, fordi hun skal have dem weekenden efter?? 

Er det moren der havde dem i 14 dage, der så blev til 11?

Anmeld Citér

26. juli 2016

Augustmama

Ja, hun må gerne sige hun ikke vil have dem på weekend efter 14 dages ferie. 

Mor har ikke tvunget samvær men ret til det... Desværre. Hun kan melde fra lige når det passer hende.

Anmeld Citér

26. juli 2016

Anonym trådstarter

Guldlok88 skriver:

Jeg forstår ikk helt.. Om hun må sende børnene hjem 3 dage inden de normalt skulle hjem, fordi hun skal have dem weekenden efter?? 

Er det moren der havde dem i 14 dage, der så blev til 11?

Hun har haft dem i 14 dage på sommerferie, så kommer de hjem som planlagt søndagen, og skal i den kommende weekend os til hende da det er hendes weekend - må hun sige hun ikke vil ha' dem?

Anmeld Citér

26. juli 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB
Anonym skriver:

Hun har haft dem i 14 dage på sommerferie, så kommer de hjem som planlagt søndagen, og skal i den kommende weekend os til hende da det er hendes weekend - må hun sige hun ikke vil ha' dem?

Om hun må sige det? Må for hvem?

Anmeld Citér

26. juli 2016

Kofoed.

Som de andre skriver, så ja, det må hun gerne. Mine bonus ungers mor har også meldt fra på samvær så sent som 2 timer før hun skulle hente og der havde hun endda bopæl på knægten. Vi kontaktede SF og de fortalte, at hvis hun igen ikke ville tage imod bopæls barnet, så kunne vi søge bopæl og ville få den midlertidige, det var det eneste vi kunne gøre og da vi var hos mig 200 km væk fra deres hjem og intet tøj havde til ungerne, så var vi på røven, men det gik da ☺ nu har vi bopæl på begge og mor vil ændre samvær hver eneste ene gang hun skal have dem, så vi ved faktisk ikke, om vi har hans børn eller ej de weekender og SF kan intet gøre, andet end se tiden ad og engang ude i fremtiden kan vi nok få fuld forældre myndighed osv. Men hvad nytter det, børnene har jo brug for et forhold til deres mor...

Anmeld Citér

26. juli 2016

Mo9ca

Anonym skriver:

Ja det må hun gerne, samværet er en ret hun har, ikke en pligt.

Anmeld Citér

27. juli 2016

Guldlok88

Anonym skriver:

Jaa, det må hun gerne.. Man kan ikk presse nogle til at se deres børn.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.