udblevne igen? hjælp mig :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.185 visninger
7 svar
0 synes godt om
26. juli 2016

Anonym trådstarter

Hej alle sammen. 

jeg har i maj måned ikke fået min mens. har været forbi lægen, juni. for at få det tjekket om jeg måske kunne være gravid. dog fik jeg min mens juni og lægen sagde også jeg ikke var gravid. 

men nu her i juli, har jeg igen ikke fået min mens. ? har taget en graviditetstest, som siger jeg ikke er gravid. jeg er nu gået 16 over   

det skal siges at min mand og jeg forsøger at blive forældre så vi bruger ikke noget beskyttelse under samleje. og gravidstesten siger klokkeklart jeg ikke er gravid? jeg er 26. 

Er der andre der oplever det samme? jeg ved ikke om jeg bar' er så stresset at min mes slet ikke kommer? men har aldrig haft det sådan før at min mens ud bliver..  selvom hvor stresset jeg har været. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2016

JeanMckinley

Min mens er heller ikke kommet endnu.  Er 9 dage over forventet mens nu. 

Mine tests siger også negativ. Skal testes hos lægen i morgen. 

Tænker at det også er vejen for dig. �� 

Anmeld Citér

26. juli 2016

Anonym trådstarter

jeg tog til lægen i slutning af maj? og der viste den negativt? 

så tør ikke at tage der over igen :/ ???

Anmeld Citér

27. juli 2016

Soonmom

Jeg havde ustabile mensturationer efter min sa, og fik lægen til at henvise mig til en gynogylog, både pga. Ustabile mens men også fordi vi havde prøvet siden august og havde haft en ma og en sa (blev henvist i marts) jeg nåede dog at blive gravid inden. (Men mange læger vil have man har forsøgt længere end et år eller har haft 3 sa/3 ma), men vil mene at du godt kan få en henvisning pga, ustabile mens) 

jeg var 23 år på daværende tidspunkt 

Anmeld Citér

27. juli 2016

NypåVej7årSenere

Uh, hvor lyder det hårdt at gå og vente uden der sker noget. Jeg synes helt klart at du skal få en tid hos din læge og tale om din udeblevne menstruation og hvad det kan skyldes. Det er jo vigtigt at få styr på når I prøver. Og formentlig er det bare stress over alt det usikkerhed, som din læge jo så kan hjælpe med. Vil også foreslå dig at gøre noget rart og afstressende for dig selv midt i alt den forvirring. Yoga, massage, meditation eller hvad du ny synes er rart :-) Held og lykke til dig!

Anmeld Citér

27. juli 2016

Rockertand

Hej alle sammen. 

jeg har i maj måned ikke fået min mens. har været forbi lægen, juni. for at få det tjekket om jeg måske kunne være gravid. dog fik jeg min mens juni og lægen sagde også jeg ikke var gravid. 

men nu her i juli, har jeg igen ikke fået min mens. ? har taget en graviditetstest, som siger jeg ikke er gravid. jeg er nu gået 16 over   

det skal siges at min mand og jeg forsøger at blive forældre så vi bruger ikke noget beskyttelse under samleje. og gravidstesten siger klokkeklart jeg ikke er gravid? jeg er 26. 

Er der andre der oplever det samme? jeg ved ikke om jeg bar' er så stresset at min mes slet ikke kommer? men har aldrig haft det sådan før at min mens ud bliver..  selvom hvor stresset jeg har været. 

Når du skriver, at du er gået over...er det så i forhold til din normale cyklus uden p-piller? Hvornår er du stoppet med prævention?

Anmeld Citér

27. juli 2016

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Når du skriver, at du er gået over...er det så i forhold til din normale cyklus uden p-piller? Hvornår er du stoppet med prævention?

Jeg har aldirg brugt noget beskyttelse/p-piller under vores samleje. ja jeg er gået min mens. 

Anmeld Citér

27. juli 2016

Rockertand

Anonym skriver:

Jeg har aldirg brugt noget beskyttelse/p-piller under vores samleje. ja jeg er gået min mens. 

Har du aldrig brugt beskyttelse? Hvor længe har det stået på?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.