Ked ked ked

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

371 visninger
2 svar
0 synes godt om
29. september 2009

Lullaby

Ja jeg ved ikke om det er det rigtige sted. Jeg ved heller ikke om jeg burde føle som jeg gør. Sagen er den at min svigerinde er blevet gravid igen. Det var mere eller mindre en ups'er. Hun har ikke brugt prævention siden sin fødsel og så håbede hun på at hun ikke blev gravid men det gjorde hun så. Og jeg kan ikke glæde mig på hendes vegne. Jeg er så ked af det på mine vegne. Vi prøver ikke så det er ikke fordi at hun bare blev og jeg ikke kunne. Men jeg savner følelsen og nu er hun bare igen igen. Jeg er om givet af gravide. 2 på arbejdet, bedste veninde og nu min svigerinde. Og jeg kan først tidligst om 3 år. Før har vi ikke råd og vores forhold kan ikke bære en baby endnu.. Men derfor savner jeg det bare så meget. Forventningerne. Følelsen af den lille der sparker. Testen der endelig er positiv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2009

mariamiss6

Jeg kender det faktisk godt.... Jeg havde det rigtig skidt da min søster var gravid med den 1. og også en god tid efte rhun havde født...

Det betød dog ikke at jeg ikke elskede barnet, tværtimod så elskede jeg hende lige så meget som jeg ville have gjort under "normale" omstændigheder....

Anmeld

29. september 2009

LotteGabriella

MorpåSjælland skriver:

Ja jeg ved ikke om det er det rigtige sted. Jeg ved heller ikke om jeg burde føle som jeg gør. Sagen er den at min svigerinde er blevet gravid igen. Det var mere eller mindre en ups'er. Hun har ikke brugt prævention siden sin fødsel og så håbede hun på at hun ikke blev gravid men det gjorde hun så. Og jeg kan ikke glæde mig på hendes vegne. Jeg er så ked af det på mine vegne. Vi prøver ikke så det er ikke fordi at hun bare blev og jeg ikke kunne. Men jeg savner følelsen og nu er hun bare igen igen. Jeg er om givet af gravide. 2 på arbejdet, bedste veninde og nu min svigerinde. Og jeg kan først tidligst om 3 år. Før har vi ikke råd og vores forhold kan ikke bære en baby endnu.. Men derfor savner jeg det bare så meget. Forventningerne. Følelsen af den lille der sparker. Testen der endelig er positiv

Har ikke selv prøvet at ha' det sådan, men jeg sender dig en kæmpe krammer og en masse positiv energi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.