Hcg - hvor højt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

269 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. juli 2016

Anonym trådstarter

Heej

jeg fik taget en blod prøve igår, da jeg har haft plet blødning og var meget bange for at min graviditet ikke var som den skulle være. Jeg skulle ifølge lægen være 4+4 igår, og mit hcg var på 1220. Så ville bare gerne høre, hvad jeres lå på og hvor langt i var henne? - da jeg på ingen måde har noget ide om hvad det er højt eller lavt 

kæmpe knus fra mig

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2016

CR

Anonym skriver:

Heej

jeg fik taget en blod prøve igår, da jeg har haft plet blødning og var meget bange for at min graviditet ikke var som den skulle være. Jeg skulle ifølge lægen være 4+4 igår, og mit hcg var på 1220. Så ville bare gerne høre, hvad jeres lå på og hvor langt i var henne? - da jeg på ingen måde har noget ide om hvad det er højt eller lavt 

kæmpe knus fra mig

Jeg synes det lyder rigtig højt.  Da jeg var Ca 4+2 lå mit på 213. På 4+0 var der vist 83. Så det lyder rigtig fint.

Anmeld Citér

26. juli 2016

MissTas

Anonym skriver:

Heej

kæmpe knus fra mig

Synes det lyder fint ved ikke hvad mit var på da jeg først fik taget 8+2 hvor mit var 42.000 er i dag 22+0  

men er sikker på dit tal er rigtig fint 

Anmeld Citér

26. juli 2016

mth

Jeg er 5+6 i dag, vi har været i behandling og  derfor fik jeg taget PB 14 dage efter ægoplægningen. Der lå mit hcg på 1011 som er vist også i den høje ende.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.