Morgenmusik til sølvbryllup

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

344 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. juli 2016

AmalieR

Mine forældre har sølvbryllup i slutningen af august og jeg er så småt ved at have styr på det med en æresport, skjold og en lille håndfuld gæster til morgenmad.

Men hvad med det der morgenmusik? Jeg synes lidt det er en jungle  Hvad tid gør man det? Og er der nogen af jer der kan anbefale nogen musikanter? De bor på Nørrebro i København 

Og advarer man dem, altså mine forældre, eller gør man det bare som en overraskelse?

(jeg har aldrig selv været til sølvbryllup før)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2016

A. Nonymsen

AmalieR skriver:

Mine forældre har sølvbryllup i slutningen af august og jeg er så småt ved at have styr på det med en æresport, skjold og en lille håndfuld gæster til morgenmad.

Men hvad med det der morgenmusik? Jeg synes lidt det er en jungle  Hvad tid gør man det? Og er der nogen af jer der kan anbefale nogen musikanter? De bor på Nørrebro i København 

Og advarer man dem, altså mine forældre, eller gør man det bare som en overraskelse?

De sølvbryllupper jeg har været til, har man "lånt" nogle musikanter, evt nogle fra den lokale garde. Bare to blæsere måske. 

Vi vækkede dem med musikken, som overraskelse

Anmeld Citér

26. juli 2016

Sprit25

AmalieR skriver:

Jeg vil mene tidspunktet kommer an på hvornår sølvbrylluppet er. 

Mine forældre var udenfor ferien så det var allered 6.30 så deres venner kunne komme inden job. 

Min svigerindes forældre har sølvbryllup i morgen så der begynder det 8.30 

ang overraskelsen altså mine forældre vidste godt vi kom. Så de havde lejet et telt med borde i haven så vi alle kunne være der

Anmeld Citér

26. juli 2016

AmalieR

Sprit25 skriver:

Jeg vil mene tidspunktet kommer an på hvornår sølvbrylluppet er. 

Mine forældre var udenfor ferien så det var allered 6.30 så deres venner kunne komme inden job. 

Min svigerindes forældre har sølvbryllup i morgen så der begynder det 8.30 

ang overraskelsen altså mine forældre vidste godt vi kom. Så de havde lejet et telt med borde i haven så vi alle kunne være der

det er udenfor ferien,  så det må nok blive tidligt  håber bare ikke der er nogen der bliver sure over at blive vækket 

var i mange ? vi bliver ca. 7+mine forældre, så vi kan sagtens være der. men tænker jeg hellere fortælle dem det dagen før, da de har værelse mod gården, så er sikker på de høre det med samme og så de kan lægge tøj frem til at hoppe i 

Anmeld Citér

26. juli 2016

Sprit25

AmalieR skriver:

det er udenfor ferien,  så det må nok blive tidligt  håber bare ikke der er nogen der bliver sure over at blive vækket 

var i mange ? vi bliver ca. 7+mine forældre, så vi kan sagtens være der. men tænker jeg hellere fortælle dem det dagen før, da de har værelse mod gården, så er sikker på de høre det med samme og så de kan lægge tøj frem til at hoppe i 

Ja vi var mange. Nok 50 stykker

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.